نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. دى 1393 - 0:26
9دی ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود که یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان های الهی انقلاب را متجلی ساخت.

به گزارش آفتاب جنوب ، انقلاب اسلامی مانشات گرفته از عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) و پیامش آزادگی ،غیرت، شهامت ،شجاعت ،بصیرت ،عجب و حیا ،حجاب واخلاق انسانی واسلامی یعنی امر به معروف ونهی از منکراست .

 

بزرگترین منکر زمان آمریکا ویهود ودیگر شیاطین انسی و جنی و بزرگترین معروف حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ؛یعنی دستاورد و میراث انبیای الهی،پیامبر خاتم(ص)،ائمه اطهار علیه السلام و علمای شیعه از صدر تا کنون، شهدای اسلام از صدرتاکنون که زمینه ساز ظهور  امام عصر (عج)منجی عالم بشریت است چرا که امام راحل فرموند:" حفظ انقلاب اسلامی از واجب واجبات است."

 

 مردم ولایتمدار ما در روز 9 دی 88 بزرگترین معروف را انجام داده وبه دهن بزرگترین منکر یعنی آمریکا و صهیونیسیم و ایادیشان مشت آتشین زدند ویکبار دیگر همچون حضرت سجاد علیه السلام و حضرت زینب(س)حقانیت نظام مقدس اسلامی حاصل خون پاک اباعبدالله الحسین ویاران با وفایش (یعنی همه شهدا)را به جهانیان ثابت کردند وفریاد زدند هیهات منه ذله .

 

حماسه 9دی یادآور دفاع مردم از اهل بیت و دستاوردهای رهبری و انقلاب است. در این روز بود که ملت ولایت مدار و همیشه درصحنه ایران اسلامی برائت خود را از سران فتنه اعلام و با مقام معظم رهبری بیعت دوباره بستند.

 

9 دی ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود که یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان های الهی انقلاب را متجلی ساخت.

 

سالروز 9 دی یادآور تجدید میثاق امت اسلامی ایران با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت است كه خود حاصل ژرفای بصیرت و آگاهی ملت ایران و منبعث از فرهنگ عاشورا و حمیت مذهبی است كه جهانیان را تسلیم اراده خود كرد و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همراه با انفعال و عقب‌نشینی از مواضع نادرست‌شان به ارمغان آورد.

 

ملتی که در ۹ دی حماسه آفرید همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد و دربرخورد با فریب خوردگان پست فتنه در هتک حرمت عزای حسینی و خیمه سید الشهداء علیه السلام، به رغم خواسته و تصور دشمنان همانگونه که نتوانستند در قیام عاشورا به مقصد خود برسند بار دیگر خون بر شمشیر پیروز شد و بصیرت ملت انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی با درس از عاشورای حسینی بر همه خواسته های دشمن مهر باطل زده و ضمن افشای چهره واقعی منافقان، بر این باور است که مشعل حماسه حسینی هرگز خاموش شدنی نیست.

 

به میمنت وجود نورانی حضرت امام خامنه ای در جایگاه نورانی ولایت مطلقه فقیه  بعنوان هدایتگر و سکاندار کشتی انقلاب و تبعیت و اطاعت محض امت ولایی و شهید پرور دشمنان داخلی و خارجی راهی بجایی نخواهند برد و روز به روز بر عظمت و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده خواهد شد و این نهضت پشت سر ولایت مطلقه تا رساندن پرچم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی آن مهدی موعود(عج) و ظهور نورالهی با تمام توان ادامه خواهد داشت...

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت