نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. خرداد 1393 - 13:07
فرماندار گچساران با تاکید بر اینکه باید از نیروی جوانی در مسیر بالندگی انقلاب اسلامی بهره برد، تصریح کرد: جوانان نقش مهمی در فعالیت‌های ایران اسلامی دارند و بدون حضور جوانان به هیچ موفقیتی نخواهیم رسید.

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،  با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان ، اظهار کرد: حضرت علی اکبر(ع) به عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت و ولایت‌مدار، الگویی شایسته برای جوانان ایران اسلامی است.

وی افزود:این نامگذاری در حقیقت چراغی روشنگر فراروی جوانان میهن اسلامی است تا خود را به فضایل و اخلاق اسلامی آراسته نمایند و در سایه مکارم اخلاقی به سعادت دنیوی و اخروی نائل آیند.

فرماندارگچساران با تاکیدبر اینکه نسل جوان، سرمایه اصلی و نیروی اساسی جامعه را شکل می دهد،گفت: نقش سازندگی این نیرو درتغییر و تکامل زیرساخت های مادی و معنوی جامعه ازاهمیت ویژه ای برخوردار است.

رحیمی تصریح کرد: امروز هم در سطح دنیا همین طرح و نقشه از سوی کشورهای دنیا مورد استفاده قرار گرفته که پایه‌های اقتصاد کشورها به نیروی فعال جوان و همچنین دفاع از مرزها ،حفظ استقلال ،امنیت و دفاع از ارزش‌های فرهنگی همگی به عهده جوانان است.

وی یادآور شد: جوانان باید در کنار تهذیب نفس به فراگیری علوم و تخصص‌های لازم در راستای مدیریت جامعه اسلامی تلاش کنند.

فرماندارگچساران در ادامه با بیان اینکه نیروی انسانی مهم‌ترین عامل توسعه پایدار درجوامع امروزی است، گفت: ایران اسلامی با نیروی خدادادی از سرمایه عظیم نیروی انسانی جوان و همت بلند این قشر آینده‌ای روشن را فراروی خود می‌بیند.

رحیمی افزود:امروز جوانان سرمایه اصلی و امید آینده کشور لحاظ می شوند که به زودی مسئولیت اداره جامعه اسلامی را به عهده خواهند گرفت.

وی داشتن همت بلند،اراده،ریسک‌پذیری، وتهذیب نفس را از خصوصیات نسل جوان برشمردو گفت:جوانان باید بتوانندبا مدیریت هوشمندانه خود ادامه دهنده راهی باشند که جامعه رابه حیات طیبه خود رهنمون می سازند.

فرماندار گچساران با تاکید بر اینکه باید از نیروی جوانی در مسیر بالندگی انقلاب اسلامی بهره برد، تصریح کرد: جوانان نقش مهمی در فعالیت‌های ایران اسلامی دارند و بدون حضور جوانان به هیچ موفقیتی نخواهیم رسید.

رحیمی افزود: جوانان امروز به عنوان حلقه واسط انتقال تجربیات گذشتگان به آیندگان باید در کنار نیروهای پرتوان ، با اندیشه و جهادی قرار گیرند تا بتوانند این تجربه را به نسل‌های آینده انتقال دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولان اهتمام ویژه‌ای به حل مشکلات جوانان در جامعه داشته باشند،گفت:باید به جوانان بها و اعتبار داد چراکه نشاط یک جامعه در گرو نشاط و موفقیت جوانان است همان گونه که در زمان دفاع مقدس نیز جوانان با حضور پر نشاط خود در جبهه‌های جنگ، نقش مهم خود را در جامعه ایفا کردند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت