نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. فروردين 1393 - 19:40
معاون سیاسی امنیتی استاندارکهگیلویه و بویراحمد گفت: همان طور که موفقیت های هسته ای در طول سالیان گذشته به برکت وحدت ، همدلی ملی و ولایتمداری محقق شد ، رمز تداوم آن نیز توجه به همین اصول کلیدی است.

فتاح محمدی ظهر امروز در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اظهار کرد:با توجه به پیشرفت تکنولوژی های نوین و جدید در دنیا برخورداری و بهره مندی از فن آوری هسته ای صلح آمیز یک  اصل پذیرفته شده برای تمام نظام های حقوقی در راستای توسعه کشورها ست.

وی با اشاره به اینکه علوم و فنون هسته ای جزء فن آوری های پیشرفته و برتر در عصر کنونی ست افزود: امروز تاثیر این علوم در گسترش دانش بشری، تسلط بر طبیعت، تامین رفاه و پیشرفت زندگی بشر غیر قابل تردید بوده و به درستی می توان آن را از عناصر و محور های اصلی توسعه ی پایدار و از عوامل مهم اقتدار یک کشور به شمار آورد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمدادامه داد:در دهه های اخیر کشورهای استکباری غرب موانع بسیاری فرا روی جمهوری اسلامی ایران قرار دادند که یکی از این موارد مخالفت ظالمانه آنها با فن آوری هسته ای صلح آمیز سرزمین ایران زمین ست.

استکبار جهانی با اصل نظام اسلامی مشکل دارد

محمدی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در ادوار مختلف به وفور ثابت کرده است که با اتکاء به ظرفیت و توانمندیهای دانشمندان داخلی خود می تواند در توسعه کشور با استفاده از این فن آوری صلح آمیز گام بردارد.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا جلوی پیشرفتهای صلح آمیز هسته‌ای ایران را بگیرند،اظهارکرد:دشمنان با توجه به حساسیت هایی که در دنیا ایجاد کردند تا حدودی محرمیت های ظالمانه ای را بر کشور ما تحمیل کردند و آنچیزی که مبرهن و روشن است استکبارجهانی با اصل، ارکان و پایه های نظام اسلامی مشکل دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندارکهگیلویه و بویراحمدابراز کرد:مخالفت دشمنان بر سر مواضع هسته ای ایران، من جمله بهانه هایی ست که می خواهند جلوی رشد ، توسعه و گسترش انقلابی که الگویی برای جوامع مختلف بشری تشنه اسلام ناب محمدی(ص) هستند، را بگیرد.

محمدی یادآورشد:الحمدالله به لطف راهبردها و هدایت های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تلاشهایی اخیر دولت تدبیر و امید، سیاه نمایی و برنامه های پلیددشمنان رونمایی شد و مشخص شد جمهوری اسلامی در بهره مندی از این فن آوری هسته ای هیچ مشکلی ندارد.

وی در ادامه با اشاره به فتوای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره حرمت ساخت سلاح اتمی ،اظهارکرد: بر اساس فتوای مقام عظمای ولایت و هم بر اساس قوانین و پروتکل هایی که جمهوری اسلامی امضاء نموده،این نظام مقید به نظام حقوقی بین الملل در نحوه و شیوه بهرمندی از فن آوری هسته ای و حقوق هسته ای خودش است.

دشمنان در  مسیر پیشرفت هسته ای ایران سنگ اندازی می کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندارکهگیلویه و ویراحمد تصریح کرد:متاسفانه در کنار مداخله دشمنان در امورهسته ای، بحث صنایع دفایی و موشکی را مطرح کردند در حالی این یک اصل پذیرفته شده است که دولتها و کشورها در برخورداری از صنایع دفایی خود، مختار هستند.

محمدی خاطرنشان کرد:آن چیزی که امروز برای جامعه بشری منصف ،حق مدار و قاطبه ملت ما روشن ست اینکه غربی ها بدنبال ایجاد موانع در راه توسعه، گسترش و پیشرفت جمهوری اسلامی هستند و چه بسا در براندازی این نظام برنامه ریزی می کنند.

 این مقام مسئول در استانداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد:تلاش در جهت رسیدن به دانش هسته ای همان روندی است که دشمنان را وادار می‌کند در مسیر فعالیت‌ها و پیشرفت هسته‌ای ایران سنگ‌اندازی کند.

محمدی افزود:سردمداران نظام کفر به صراحت می‌دانند که جمهوری اسلامی به دنبال تولید سلاح هسته‌ای نیست اما همین موضوع را دستاویزی برای اعمال فشار بر جامعه بین‌المللی قرار داده‌اند تا از این طریق بتوانند در مسیر توسعه هسته‌ای ایران اخلال ایجاد کنند که البته تاکنون نتوانسته‌اند خللی در اراده نظام اسلامی برای نیل به اهداف شوم خود ایجاد کنند.

زمینه حق طلبی ملت ایران برای دنیا روشن است

وی تصریح کرد: طرح موارد فن آوری هسته ای، حقوق بشر و صنایع دفاعی بهانه هایی ست که دشمنان با آن رسانه های جمعی  گسترده ای که در اختیار دارند می خواهند افکار عمومی دنیا را علیه نظام ما تحریک و تهییج کنند.

محمدی در ادامه با اشاره  به اینکه جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس با اقتدار از حاکمیت و تمامیت ارضی خود دفاع کرد،گفت:نظام اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری ،با توکل به خداوند و با تدبیر و مدیرتی که امروز در دیپلماسی و مدیریت اجرایی کشور وجود دارد زمینه عدالتخواهی و حق طلبی ملت ایران را برای همه جهانیان روشن کرده و در حقیقت جمهوری اسلامی در دفاع از حقوق هسته ای ملت ، در دفاع از مصالح ملت و در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور از هیچ کوششی دریغ نخواهد ورزید.

معاون سیاسی امنیتی استاندارکهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همان طور که موفقیت های هسته ای در طول سالیان گذشته به برکت وحدت ، همدلی ملی و ولایتمداری محقق شد ، رمز تداوم آن نیز توجه به همین اصول کلیدی است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت