نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. بهمن 1392 - 21:46
نقاشی 35 متری همگانی به مناسبت گرامیداشت دهه ی انقلاب توسط دانش آموزان مدرسه ابتدایی دخترانه شاهد امام علی (علیه السلام) در گچساران ترسیم شد.

به گزارش آفتاب جنوب ،ظهیرالدین پورالحسینی در حاشیه ی این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر ، اظهار کرد: ترسیم نقاشی همگانی توسط دانش آموزان مقطع تحصیلی ابتدایی  همزمان با نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان آغاز شد.

وی افزود:این دانش آموزان بر روی یک پارچه 35 متری و به صورت دسته جمعی، آثار نقاشی خود را در زمینه انقلاب اسلامی و دهه فجر ترسیم می کنند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: آشنایی دانش آموزان با وقایع انقلاب اسلامی و دهه فجر از مهمترین اهداف این برنامه بوده که با مشارکت گسترده آنها تحقق یافت.

پورالحسینی در ادامه به وظیفه سنگین مسئولین در آگاهی بخشی به دانش آموزان از وقایع انقلاب، تاکید کرد وگفت: نسل چهارم انقلاب به لحاظ زمانی با شکل گیری و پیروزی انقلاب فاصله داشته که برای ارتباط آنها با آرمانها، اندیشه ها و اهداف انقلاب باید برنامه های مدونی تدارک دیده شود.

وی تصریح کرد:وظیفه همه ما این است که این نسل را نسبت به دستاوردهای ارزشمند انقلاب آگاه و این انقلاب را که شکل گرفته از خون هزاران شهید است به درستی به آنها معرفی نمایم.

گفتنی ست  نقاشی 35 متری فجر در اولین روز از دهه ی مبارک فجر توسط دانش آموزان دبستان شاهد امام علی (ع) در گلزار شهدای گچساران طراحی و به نمایش گذاشته شد.

 

در ادامه به دانش آموزانی که در ترسیم این نقاشی مشارکت داشتند هدایایی از سوی کمیته های ستاد دهه فجر اهدا گردید.

مسئولین شهری گچساران از نقاشی های دانش آموزان دیدن کردند

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حال تماشای نقاشی های دانش آموزان

جوانی که در این بین فارغ از هیاهوی نقاشی به خطاطی می پرداخت

ادامه ی تصاویر

 

 

 انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها