نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. مهر 1401 - 16:49
حجت الاسلام سپهر گفت:باور داریم که انقلاب اسلامی ایران نیز برگرفته از مکتب عاشورا است و این انقلاب آنقدر ریشه دار و تنومند است که با چنین توطئه ای از سمت دشمن هم آسیبی نخواهد دید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، نماینده وزیر و رئیس دفتر پیگیری تخلفات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی، در خصوص ابعاد فتنه جدید دشمن گفت:این مدت  نیز فتنه جدیدی از سوی دشمن با هجمه  همه جانبه شبکه های رسانه ای غرب را شاهد بودیم که منجر به اغتشاشات و تجمعات برخی از فریب خوردگان و بعضا جوانانی شد که مورد اغفال واقع شدند و در مقابل هم به جهت صیانت از امنیت کشورمان شهدایی نیز تقدیم انقلاب اسلامی شد.

وی افزود:بنابراین بسیار موجب تاسف است از اینکه برخی صاحب نظران و بعضا نمایندگان ادوار مجلس و برخی شخصیت ها که به نوعی شناسنامه سیاسی در کشورمان به شمار می روند به نوعی بازی گردان دشمن در این فتنه شدند.

عضو هیات عالی نظارت برتخلفات کارکنان دولت ادامه داد:البته در خصوص حوادث اخیر(مهسا امینی) برخی  چهره های سیاسی و افراد شناسنامه دار بیانیه دادند و اظهارنظر کردند و حتی نظرات کارشناسانه پزشکان را هم زیر سئوال بردند و به نوعی در تحریک عواطف جوانان علیه ارزش های نظامی اسلامی  و در همراهی با شبکه های معاند نقش داشتند،که در ادامه نیز پیامدهایی همچون ایجاد ناآرامی ها، تخریب اموال عمومی،توهین به مقدسات و سوءاستفاده ضد انقلاب و معاندین را در پی داشت.

حجت الاسلام سپهر تصریح کرد:اگرچه در این بین نیز برخی از سیاسیون فریب خورده وابسته و دلبسته غرب در شعله اغتشاشات دمیدند،هرچند به تعبیری انقلاب اسلامی عرصه امتحان هویت جریانات سیاسی است که خیلی ها هم در این آزمون سرافکنده و نزد مردم هم شناخته می شوند، پس این فتنه همچون فتنه88 مردود شد و عده ای هم عدم پایبندی خودشان را به اصول انقلاب، شهداء، ولایت فقیه و قانونی اساسی نشان دادند و هماهنگ با رسانه های بیگانه علیه انقلاب اسلامی تلاش کردند،علیه ارزش های اسلامی بیانیه دادند و نیز ابزار دست دشمن شدند.

رئیس اسبق دفتر شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد گفت:برخی از این سیاسیون و صاحب نظران در این خسارت هایی که به اماکن دولتی و عمومی و مردم وارد شد دخیل هستند و بایستی هم پاسخگوی این خون های ریخته شده هم باشند، چرا که شرعا و عرفا به حق الناس بدهکارند که باید از ملت عذرخواهی کنند و خودشان را از خیل آشوبگران و فریب خوردگان در دامان غرب جدا کنند و نظام اسلامی را همراهی کنند.

نماینده وزیر و رئیس دفتر پیگیری تخلفات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارکرد:جمهوری اسلامی برگرفته از عقیده و باورهای پاک ملت ایران و جهان اسلام است ،بیش از 1400سال از شهادت امام حسین علیه السلام می گذرد درحالی که اربعین امسال نیز شاهد حضور چند ده میلیونی افرادی از سراسر دنیا بودیم که با چنان عظمت و شکوهی برگزار شد که دشمنان هم مستاصل شدند. اما باور داریم که انقلاب اسلامی ایران نیز برگرفته از مکتب عاشورا است و این انقلاب آنقدر ریشه دار و تنومند است که با چنین توطئه ای از سمت دشمن هم آسیبی نخواهد دید.

وی افزود:با این وجود نیز شاهد یک محک تجربه برای ملت ایران ونظام اسلامی بودیم، و ضمن اینکه آثار سوئی برای ملت داشت اما فتنه ها در جای خود  هویت دوست و دشمن را برملا می سازند،در فتنه جدید هویت برخی چهره ها نیز مشخص شده و چهره عوامل نفوذی بیگانگان در بخش های مختلف نیز نمایان شد و همچنین نقشه شوم نظام سلطه نقش برآب شد و امروز ایران قوی با عزت و افتخار به مسیرش برای ایجاد تمدن نوین اسلامی ادامه می دهد.

عضو هیات عالی نظارت برتخلفات کارکنان دولت ادامه داد:اما نکته ای که در این بین بسیار حائز اهمیت است اینکه دولتمردان به مطالبات مشروع مردم توجه کنند، مشکلات معیشتی همچنان وجود دارد و دولت باید به رفع مشکلات مردم اهتمام بورزد.

حجت الاسلام سپهر تصریح کرد:بنابراین خطابی هم به دستگاه های فرهنگی، آموزشی،صدا و سیما آموزش و پرورش و نیزخانواده ها دارم که در بحث تعلیم و تربیت نسل جوان و نوجوان مان بیشتر تلاش کنند و به نوعی جهاد تبیین کنند، پیامبراکرم (ص) فرمودند که قلب جوان مانند یک زمین مستعد خالی است که هر بذری در آن بکارند،همان می روید که اگر بذر دین،معنویت، اخلاق، علم و ...بکارند انسان های مفید و شایسته ای برای مملکت خواهند بود و اگر هم غفلتی در این خصوص هم بشود و این زمین مستعد که همانا قلوب جوانان است در اختیار شبکه های بیگانه و فرهنگ غرب  قرار گیرند اینگونه می شود که عده ای علیه اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی همراه دشمن می شوند.

رئیس اسبق دفتر شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد گفت:بنابراین باید در محتوا و علوم و فنون تربیتی کار کرد و این جوانان را در مسیر ارزش های انسانی و انقلابی تربیت کرد حقیقتا دفاع مقدس را همین جوانان و نوجوانان اداره کردند و ایران اسلامی با همین جوانان در چهل سال انقلاب دستاورها و پیشرفت های چشم گیری داشته است که باید این ارزش ها را تقویت کنیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها