نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. تير 1401 - 13:43
مسئول موکب طریق الکربلاگچساران از ذبح 72 قربانی به مناسبت عید سعید قربان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، محمد رمضانی ، مسئول موکب طریق الکربلا گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اقدامات این موکب گفت:خیرین و نیکوکاران گچساران به مناسبت عید سعید قربان ،بنا به سنت حسنه قربانی نیز اقدام به ذبح شرعی تعداد 72 راس گوسفند کردند.

وی افزود:این تعداد دام پس از ذبح و بسته بندی بین نیازمندان توزیع شد،بنابراین در عید سعید قربان بازهم فرصت مناسبی فراهم شد که فرهنگ کمک به مستمندان و نیازمندان در شهرستان همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود:موکب طریق الکربلا 6 سال پیش به عنوان اولین موکب شهرستان به جهت خدمت رسانی به زائرین ابا عبدالله علیه السلام در این شهرستان راه اندازی شد که تا به امروز خدمات ارزشمندی را به مردم در بحث های مختلف ارائه داده است.

رمضانی تصریح کرد:موکب طریق الکربلا علاوه بر خدمات رسانی به زوار اربعین ،در بحث سیل لرستان،خوزستان ، سیستان و بلوچستان  و همچنین زلزله کرمانشاه ، سی سخت و دیگر موارد نیز خدمت رسانی مطلوبی به هموطنان داشته است.

وی در پایان گفت:با توجه به شرایط نامطلوب اقتصادی و معیشتی بسیاری از همشهریان، امیدواریم کما فی سابق خیرین همکاری لازم با موکب طریق الکربلا را داشته باشند و افرادی که توانایی دارند پای کار بیایند تا از این مشکلات هم به خوبی عبور کنیم.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها