نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. اسفند 1400 - 13:36
حجت الاسلام صفایی گفت:سپاه قدرتمند ما پاسخ دندان شکنی به صهیونیست ها داد و پایگاه جاسوسی اسرائیل را در اربیل عراق موشک باران کرد و بلایی برسر آنها آورد که دیگر جرات کوچکترین جسارتی را نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام والمسلیمن علیرضا صفایی،امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:پیامبراکرم(ص)می فرمایند که با تقواترین شما کسی است که حق را بگوید چه به نفعش باشد و چه به ضررش،و در روایت دیگری هم می فرمایند به دستورات خداوند خالصانه عمل کنید که با تقواترین خواهید بود.

وی افزود:امروز نیمه شعبان، میلاد منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) است که این روز بزرگ را به همه شما مومنین و مومنات تبریک و تحنیت عرض می کنم،در سال 255هجری قمری امام مهدی(عج) پا به عرصه وجود گذاشتند و هنگام سحر این کودک تازه متولد شده سر برسجده می گذارند و با خداوند سخن می گویند در حالی که پیامبران به ظهور ایشان بشارت داده بودند.

حجت الاسلام صفایی ادامه داد:پیامبران همه برای اجرای عدالت آمدند که اخلاق انسانی و الهی را بین مردم ترسیم کنند،و او که خواهد و ظلم ها و ستم ها را کنار خواهد زد و مردم را به خدای یگانه و به کتاب آسمانی دعوت خواهند کرد،درحالی که مردم همه حرفش را گوش فرا می دهند و اینگونه است که عدالت در میان همه مردم به وقوع خواهد پیوست.

امام جمعه موقت گچساران گفت:آنچنان ظلم و ستم در حق بشریت زیاد خواهد شد که همه او را صدا خواهند زد و او را می خواهند.در آستانه سال جدید و عید نوروز قرار داریم و روزهای آخر سال 1400را سپری می کنیم،سال تحویل در  روز یکشنبه خواهد بود و پیشاپیش نیزسال نو را برهمه مردم تبریک عرض می کنیم.

خطیب  نماز جمعه گچساران تصریح کرد: چقدر زیباست که شروع سال تحویل با دعا باشد، در آن لحظات حساس دست به دعا برمی داریم و با خداوند راز و نیاز می کنیم و در آداب سال تحویل، دعا اولین کلام و سخن است چرا که خداوند اصل و اساس است و ارزش ها از آن خداوند است.

وی افزود:سفره هفت سین در ایران رسم است و اما رکن اصلی قران و اهل بیت علیهم السلام هستند،روز میلاد امام زمان نیز روز مستضعفین نامگذاری شد و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) که برای عزت و افتخار ملت ایران اسللامی رشادت ها و فداکاری ها می کنند.

حجت الاسلام صفایی ادامه داد:روز 29اسفندماه روز ملی شدن صنعت نفت است در سال 29هجری شمسی، در چنین روزی نفت ملی شد،نفت امروز در دنیا یکی از کالاهای با ارزش است که موضوعات مختلف بر قیمت نفت تاثیر دارد و همین جنگ روسیه و اوکراین باعث افزایش قیمت نفت شده است.

امام جمعه موقت گچساران گفت:نفت کالای با ارزشی است که بیشتر در اختیار کشورهای قدرتمند است که با قیمت بسیار پایین از کشورهای منطقه خریداری می کنند،امیدواریم دولت خدمتگذار از این فرصت برای خدمت به مردم بهره ببرند و مشکل اشتغال جوانان این سرزمین را مرتفع کند.

خطیب  نماز جمعه گچساران تصریح کرد:گچساران از مناطق نفتخیر است و باید مردم این شهر از امکانات و فرآوردهای نفتی بهره مند شود به هرحال گچساران جوانان بیکاری زیادی دارد که امیدواریم مشکلات جوانان هرچه زودتر نیز مرتفع شوند چرا که بیکاری اساس مشکلات است.

 

وی افزود:چند روز گذشته عالم ربانی حضرت آیت الله علوی گرگانی رحلت فرمودند و خداوند روح ایشان را با اجداد طاهرینش قرین رحمت بفرمایند ،به ملت ایران درگذشت این عالم بزرگ را تسلیت می گویم، عالمی که بسیار متواضع بود و دغدغه مردم را داشتند و مرتبا مشکلات مردم را به مسئولین گوشزد می کردند.

حجت الاسلام صفایی ادامه داد:دیداری که مجلس خبرگان رهبری با حضرت آقا داشتند مطالب مهمی بیان شد و رهبری فرمودند که جنگ نرم علیه ما اینقدر سخت است و در فضای مجازی می بینیم که چقدر پیام های مختلف علیه انقلاب و ارزش های انقلاب و اسلام بیان منتشر می شود،متاسفانه  حتی به ائمه اطهارعلیهم السلام هم جسارت می کنند.

امام جمعه موقت گچساران گفت:دلیل این است که باید بیدار باشیم و فریب نخوریم.هرچند رهبری فرمودند که جمهوری اسلامی قوی شده است و جبهه حق از لحاظ زیرساخت ها قوی شده و چالش دشمن با جبهه حق آسان نیست .بنابراین هیمنه پوشالی  آمریکا فروریخته است و کار دشواری است که دشمن به جنگ نرم متوصل شده و هر تلاشی را انجام می دهند که مردم را ناامید کنند.

خطیب  نماز جمعه گچساران تصریح کرد:دشمن به شت در حال اثرگذاری و نفوذ است و دشمنان در فضای مجازی در توطئه و فتنه هستند تا ذهن مردم را خراب کنند.حاج قاسم سلیمانی را دوست و دشمن تحسین کردند اما برخی در فضای مجازی به ایشان جسارت می کنند،که باید به هوش باشیم و باید از ارزش های انقلاب و اسلام به خوبی دفاع کنیم و طبق گفته رهبری راه مقابله با جنگ نرم  همان جهاد تبیین است.

حجت الاسلام صفایی ادامه داد:دلسوزان انقلاب اسلامی در فضای مجازی وظیفه جهاد تبیین را دارند و به نفع انقلاب و اسلام پیام تولید و منتشر می کنند.اسرائیل ولد نامشروع استکبار جهانی است و به تعبیر حضرت آقا  این سگ دست نشانده آمریکا است که بیش از 70سال است علیه اسلام و مسلمین فتنه ها می کنند .

امام جمعه موقت گچساران گفت:رژیم صهیونیستی مردمی را کشتند و آواره کردند و اما دست از جنایت برنمی دارند در این عالم هرکجا که جنگی باشد اسرائیل و آمریکا هم حضور دارند ،اما سپاه قدرتمند ما پاسخ دندان شکنی به صهیونیست ها داد و پایگاه جاسوسی اسرائیل را در اربیل عراق موشک باران کرد و بلایی برسر آنها آورد که دیگر جرات کوچکترین جسارتی را نکنند.

خطیب  نماز جمعه گچساران تصریح کرد:گرامی می داریم یاد و خاطره شهید تهرانی مقدم ها ،همت ها و باکری ها و...،چرا که رشادت هاغ و جانفشانی شهداء موجب شد که ایران اسلامی به چنین عزت و اقتداری برسد و وعده داده شده است که رژیم صهیونیستی نابود شدنی است.

وی درپایان هم گفت:در آستانه عید نوروز هوای فقرا و نیازمندان را هم داشته باشیم و نسبت به آنها هم غافل نشویم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت