نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. اسفند 1400 - 8:56
سرهنگ پسنده گفت:شلیک 12موشک سپاه به لانه جاسوسی موساد(رژیم صهیونیستی) در اربیل عراق، امید را در دل ملت های آزاده جهان زنده کرد و این حمله موشکی نشان داد که ایران اسلامی از هیچ کشوری واهمه ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ باقر پسنده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در آیین تجلیل از خانواده های کارکنان این ناحیه مقاومت، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روزی که به فرمان حضرت امام(ره)تشکیل شد ،به جهت صیانت و حفاظت از دستاوردها و آرمان های انقلاب بود،در حالی که نقش آفرینی و حماسه سازی این نهاد مقدس در عمر پربرکت 43ساله انقلاب اسلامی موجبات شکست توطئه ها و فتنه های نظام سلطه را در عرصه های مختلف رقم زده است.

وی افزود:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه میادین خوش درخشیده است و امروز نیز ضامن حفظ، استمرار، صدور پیام و اندیشه انقلاب و اسلام ناب محمدی(ص) به اقصی نقاط عالم شده است و این مهم به خوبی نشان می دهد که سپاه پاسداران از مقاطع حساس و گردنه های سخت نظام اسلامی ظفرمندانه بیرون آمده است.

سرهنگ پسنده ادامه داد:نقش آفرینی سپاه پاسداران از همان روزهای اول انقلاب تا دوران دفاع مقدس،و نیز پس از آن در عرصه سازندگی کشور و یاری رساندن به جبهه مقاومت به جهت خنثی سازی توطئه ها و فتنه های دشمنان در منطقه برملت بزرگ ایران اسلامی مشهود و عیان است و امروز سپاه پاسداران در میدان های نظامی و دفاعی،فرهنگی،اجتماعی و خدمات رسانی موثر به مردم نیز پیشگام بوده است.   

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:بنابراین اقتدار سپاه پاسداران برای دشمن اثبات شده است و دشمن یارای مقابله با این نهاد مقدس را ندارد،در هرنقطه ای که دشمنان این انقلاب با سپاه پاسداران مواجه شدند تسلیم محض بودند چرا که سلحشوران و جان برکفان سپاه پاسداران آزمون پس داده هستند.

وی افزود:امروز اقتدارسپاه پاسداران به بعد معنویتی آن برمی گردد،حقیقتا جوهره اصلی سپاه پاسداران همین معنویت وشجاعت پاسداران است که همیشه درخط مقدم صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی  هستند و شبانه روز وجودشان وقف انقلاب و نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ادامه داد: امروز اقتدار سپاه پاسداران خواب را از چشم دشمنان انقلاب ربوده است چرا که پاسداران تربیت شدگان مکتب سید الشهداء علیه السلام هستند و شهادت آرزوی دیرینه همه آنها است.

سرهنگ پسنده اظهارکرد:شلیک 12موشک سپاه به لانه جاسوسی موساد(رژیم صهیونیستی) در اربیل عراق، امید را در دل ملت های آزاده جهان زنده کرد و این حمله موشکی نشان داد که ایران اسلامی از هیچ کشوری واهمه ندارد،حقیقتا پاسداران در هرنقطه ای که نیاز باشد جانفشانی و ایثار می کنند.

سرهنگ پسنده گفت:بنابراین پاسداران شجاع،بصیر و شهادت طلب در عرصه های مختلف با تبعیت محض از جایگاه ولایت فقیه در حفظ  وتقویت بازدارنگی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در تقابل با نقشه های شوم استکبار جهانی از هیچ کوششی نیز دریغ نخواهند ورزید و حضور بالنده و تاثیرگذار پاسداران در حوزه تعاملات و تحرکات منطقه ای حقیقتی است که مجاهدت ها و رشادت های فرزندان این سرزمین زمینه ساز آن بوده اند.

سخنرانی امام جمعه گچساران،اجرای نمایش طنز و شادی ،صرف ناهار و تجلیل از خانواده های کارکنان سپاه ناحیه گچساران از جمله این برنامه ها در مجتمع گردشگری باغ فردوس گچساران بود.

انتهای پیام/

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت