نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. اسفند 1400 - 17:48
رئیس دادگستری گچساران در این دیدار گفت: اقدامات موثر و اصلاحی و تربیتی در زندان نقش موثری در بهبود و ارتقای کیفی شخصیتی مددجویان دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حیدر مرادی پور رئیس زندان گچساران در دیدار با رهام دیانت رئیس دادگستری شهرستان گچساران  با اظهار رضایت از کاهش جمعیت کیفری زندان گچساران آن را نتیجه نظارت مسئولان قضایی شهرستان بر زندان و حضور مستمر رئیس محترم دادگستری ، دادستان و قضات برای رسیدگی به مشکلات قضایی زندانیان دانست و تعامل موجود بین زندان و تشکیلات قضایی را مناسب و رضایت‌بخش برشمرد.

رهام دیانت رئیس دادگستری در این دیدارهم گفت: اقدامات موثر و اصلاحی و تربیتی در زندان نقش موثری در بهبود و ارتقای کیفی شخصیتی مددجویان دارد.

وی تصریح کرد: بازدید مستمر قضات از زندان و تعیین تکلیف زندانیان و کاهش جمعیت کیفری و برخورد قاطع با هرگونه مفاسد از اولویت های دستگاه قضا است.

دیانت با اشاره به اینکه بازدید قضات به صورت منظم انجام می‌شود گفت: از تمام ظرفیت های قانونی جهت کاهش جمعیت کیفری زندان استفاده خواهیم نمود در در همین راستا نیز قضات محاکم قضایی به طور مستمر از زندان بازدید و در خواست های زندانیان را بررسی می نمایند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها