نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. آذر 1400 - 21:42
خبرنگارگچسارانی گفت:سفرهای استانی دولت رئیسی به نوعی تلاش برای احیای امید درکشور را به خوبی نمایان می کند که بیان واقعیت‌ها، تبیین ظرفیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی درجامعه بسیار ضروری به نظر میرسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، پرویز مددی، خبرنگار و فعال رسانه ای گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اصل اعتماد سازی در دولت آیت الله رئیسی گفت: باید توجه کرد که دولت سیزدهم از یک سو با انبوه مشکلات اقتصادی و معیشتی ناشی از سوء مدیریت های دولت قبل و تحریم های ظالمانه غرب روبرو است و از سوی دیگر نیز محکوم به اعتمادسازی است و بایستی امید خدشه دار شده در جامعه را مجددا احیاء کند.

وی افزود:بنابراین امروز دولت آیت الله رئیسی با بسیاری از اولویت های اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی و سیاسی مواجه است ولی با توجه به دغدغه های اصلی مردم در بحث مشکلات اقتصادی و معیشتی،پس شایسته است که دولت برنامه هایش را برمدار حل مشکلات اقتصادی مردم تنظیم کند.

مددی تصریح کرد:البته بی توجهی سال های اخیر به اقتصاد مقاومتی و عدم حمایت کافی از تولید داخلی،وضعیت معیشتی، وجودتحریم های غرب، اشتغال ، ازدواج و مسکن جوانان،نابسامانی بازارهای سرمایه ای و بورس،شیوع بیماری کرونا و دیگر موارد از جمله مشکلاتی است که دولت جدید باید با آنها دسته و پنجه نرم کند که لازمه غلبه بر این موضوعات نیز تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی دقیق با استفاده از مدیریت جهادی و روحیه انقلابی است.

فعال رسانه ای گچساران ادامه داد:با این وجود اگر بخواهیم به صراحت هم بیان کنیم بزرگترین آسیبی که در سال های اخیر به کشورمان تحمیل شد همین ضربه به اعتماد و امید مردم بود،بنابراین برای جبران ویرانی های هشت سال گذشته نیز استفاده از ظرفیت نخبگانی و اعتقاد به روحیه جهادی و خدمتگزاری بی منت می تواند راهگشا باشد.

وی درادامه اظهارکرد:اگرچه شفاف سازی،مردمی بودن،استفاده از مدیران میدانی و پاکدست،فساد ستیزی،مبارزه با اشرافی گری،جلوگیری از رانت و بی عدالتی از مهمترین ابزارهای امیدآفرینی و از جمله انتظاراتی است که مردم از دولت دارند که امیداوریم در آینده نزدیک نیز افق های روشنی را پیش روی جامعه شاهد باشیم.

مددی گفت:همه براین اصل تاکید داریم که دولت بایستی فاصله اش را با مردم کم و بازهم کمتر کند،هرچند امید و اعتماد مردم که به نوعی مهمترین سرمایه اجتماعی جامعه ایرانی به شمار می رود، نیز خدشه دار شده است اما از تاکیدات رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیات دولت همین بازگشت اعتمادعمومی به جامعه بود.

فعال رسانه ای گچساران در پایان هم تصریح کرد:سفرهای استانی دولت سیزدهم به نوعی تلاش برای احیای امید در کشور را به خوبی نمایان می کند، هرچند معتقدم که بیان واقعیت‌ها، تبیین ظرفیت‌ها ،پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای امید آفرینی درجامعه بسیار ضروری به نظر می رسد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها