نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. شهريور 1400 - 14:53
صفحه خومی نیوز استان کهگیلویه و بویراحمد از ساعاتی پیش و به دلایل اعلام نشده‌ای از سوی اینستاگرام از دسترس خارج شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در حالی که از پنج سال گذشته صفحه اینستاگرام "خومی نیوز "استان کهگیلویه و بویراحمد رسما آغاز به فعالیت کرده بود تا امکانی برای اطلاع رسانی و بیان درد ها ومشکلات مردم باشد، این صفحه از ساعاتی پیش و به دلایل اعلام نشده‌ای از سوی اینستاگرام از دسترس خارج شده است.

با این وجود نیز از مدت ها پیش حذف و مسدود سازی صفحات انقلابی و سربازان سایبری انقلاب در شبکه های تحت سیطره سازمان های امنیتی دشمن، در دستور کار مدیران اینستاگرام قرار گرفته و شروع به حذف صفحات تاثیر گذار در اینستاگرام کرده اند.

سید علی حسینی، مدیر خومی نیوز و فعال رسانه ای گچساران در این خصوص می گوید:بیش از پنج سال است با این  صفحه در اینستاگرام فعالیت دارم و عمده کار بنده در این حساب کاربری هم پرداختن به اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و نیز بیان دردها و مشکلات مردمان دیارم بوده است.

وی افزود:علاوه بر این نیز ترویج ارزش های انقلاب ،پرداختن به موضوعات روز جامعه و نیز بیان دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی از جمله مطالبی بود که در صفحه خومی نیوز منتشر می شدند در حالی که در این صفحه هیچ مطلبی در ارتباط با خشونت هم مطرح نشده است.

حسینی ادامه داد: اینستاگرام در شرایطی که غرب همچنان ادعای آزادی بیان دارد اقدام به این کار کرده است، هرچند همه هم معتقدیم که شبکه های مجازی تحت سیطره و مدیریت صهیونیست ها اداره می شوند و این موضوع به وضوح هم نشان می دهد که درتقابل با دشمن درعرصه جنگ نرم خوب عمل کرده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

اینستاگرام دیگع خیلی پر رو شده، اینم از آزادی بیان از نوع غرب، گم شن آشغالا، ای کاش به جای تلگرام اینستاگرام فیلتر میشد

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها