نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. شهريور 1400 - 18:39
محمدرشید مظاهری که بحث رفتن او از تیم استقلال در روزهای اخیر داغ شده بود، در حساب کاربری اش خبر از ماندنی در این تیم پرطرفار پایتخت داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد رشید مظاهری، دروازبان گچسارانی تیم استقلال تهران در جدیدترین پست اینستاگرامی اش نوشت:این چند روزِ سخت که گذشت...
با تمام وجودم و توانم توی تمریناتم شرکت کردم.
نمی خوام حرف های تکراری بزنم ولی از ته دل میگم که چه انتخاب زیبایی داشتم کنار شما هوادارای عزیز ،از ابراز لطف و محبتتان واقعا ممنونم و فراموش نمیکنم.
تشکر و قدردانی ام ویژه ی استقلال است؛هیچ نامی بزرگ‌تر از استقلال نیست و این استقلال است که به ما اعتبار می‌دهد،با تمام وجود حس کردم اعتبارش من را آدم متفاوتی کرد،ممنونم که بی منت به من بخشیدی.
من عاشق استقلال و هوادارای بی نظیرش هستم و با هیچ تهدید و تحقیر و تهمت و فشاری جا نمی زنم و پای حرفم میمانم و روزی از باشگاه استقلال می‌روم که هوادار من رو نخواد نه هیچ کس دیگری.
نهایت احترام و تشکر از تیم هایی که به من پیشنهاد دادن.
من با لباس اسطوره ی باشگاه استقلال شب و‌روز زندگی کردم.

 

 

محمد رشید مظاهری متولد ۲۸ اردیبهشت ۱۳۶۸ در گچساران است که در حال حاضردر باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند و نیز سابقه حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان را دارد.

 مظاهری فعالیت ملی خود را با بازی برای تیم ملی زیر ۲۱ سال آغاز کرد، او در بازی‌های آسیایی گوانگژو برای تیم ملی زیر ۲۳ سال به میدان رفت درحالی که مظاهری نخستین بازی ملی خود را برای ایران در تاریخ ۵ فروردین ۱۳۹۵ مقابل تیم ملی هندوستان انجام داد و نیز در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه روی نیمکت تیم ملی ایران حضور داشت.

مظاهری سابقه بازی در تیم های استقلال اهواز، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران را دارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها