نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. تير 1400 - 9:01
معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت:همچنین در حال حاضر بیش از 10 هزار دوز واکسن کرونا در مرحله اول و دوم به جامعه هدف در این شهرستان تزریق شده است که در حال حاضر نیز واکسیناسیون بر روی سنین بالای ۶۰ در شهرستان انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سید امین رضایی، معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص آخرین وضعیت کرونا در این شهرستان گفت:از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 39هزارو 701 تست کرونا در کل شهرستان گرفته شده است که 11هزارو 84 نفر نیز مثبت بوه اند.

وی افزود:با این وجود نیز در حال حاضر ۴۷ بیمار قطعی و مشکوک کرونایی در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان نیز بستری که ۳ نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند، هرچند متاسفانه از ابتدای کرونا تاکنون 140نفردر این شهرستان براثر بیماری کرونا جان باخته اند.

رضایی ادامه داد:همچنین در حال حاضر بیش از 10 هزار دوز واکسن کرونا در مرحله اول و دوم به جامعه هدف در این شهرستان تزریق شده است که در حال حاضر نیز واکسیناسیون بر روی سنین بالای ۶۰ در شهرستان انجام می شود.

معاون بهداشت و درمان گچساران گفت:مرکز منتخب تست کوئید19 نیز مرکز بهداشت زنده یاد "شکیبایی" است که در دو نوبت صبح و عصر از بیماران مشکوک به بیماری کرونا نمونه گیری انجام می دهد.

رضایی در ادامه نیز افزود:گشت های بازرسی نیز صبح و بعد از ظهر از سطح بازار و صنوف بازدید به عمل می آورند و با همه کسانی که تخلف و فعالیت شان تهدید علیه سلامت عموم مردم باشد، برخورد قانونی انجام خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد:همچنین تیم هایی به عنوان بازرسی از ادارات و اماکن شلوغ تشکیل شده است که ضمن بازرسی از این مکان ها، بازخورد به منظور هر گونه تصمیم گیری به فرمانداری ارسال می شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها