نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. تير 1400 - 22:09
فرماندار گچساران گفت: انتظاری که از نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن می رود این است که سهم تسهیلات و نیز وام های بلاعوض برای مناطق فرسوده گچساران را افزایش دهند تا بافت های فرسوده شهر با روند سریعتری بازسازی و بهسازی شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علیرضا اتابک، فرماندار گچساران در حاشیه افتتاح  یک واحد مسکونی در بافت فرسوده گچساران گفت:امروز در راستای بازسازی بافت های فرسوده گچساران یک هزار و هفتصدمین واحد مسکونی با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن نیز به بهره برداری رسید،به هرحال چهره شهر با توجه با بافت قدیمی و کارهای خوبی که در گذشته صورت گرفته هم تغییر یافته است.

وی افزود:امروز شاهد تغییر در کالبد بافت فرسوده شهر هستیم که با ساخت و ساز های جدید تغییر یافته و به نوعی مردم به یک نشاط در محیط زندگی خود رسیده اند، امروز خوشحالیم که نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزشمندی به مردم ارائه داده است و بنیاد مسکن انقلاب در این امر نیز توجه جدی به مناطق محروم و فرسوده شهرها دارد.

اتابک تصریح کرد:بنابراین انتظاری که از نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن می رود این است که سهم تسهیلات و نیز وام های بلاعوض برای مردم مناطق فرسوده گچساران را افزایش دهند تا بافت های فرسوده شهر با روند سریعتری بازسازی و بهسازی شوند.

وی ادامه داد:به هرحال اقدامات بسیاری خوبی در گچساران صورت گرفته و کالبد شهر هم تغییر یافته و اثرات زیادی هم به لحاظ روحی ، روانی و به لحاظ نشاط در مردم و ساکنین محلات فرسوده ایجاد شده است که امیدواریم در آینده هم شاهد دگرگونی در بخش های دیگری از بافت های فرسوده گچساران نیز باشیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها