نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. بهمن 1399 - 17:33
رئیس امور ورزش نفت وگاز گچساران گفت:جایگاه کنونی تیم در جدول رقابت ها، شایسته فوتبال گچساران و مردم فوتبال دوست این شهر نیست، اما بایستی بپذیریم با توجه به شرایط موجود و جوان گرایی خوبی که در تیم صورت گرفت به پیشرفت این تیم بسیار امیدواریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شاهرخ داوودی، رئیس امور ورزش شرکت نفت و گاز گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی  در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت و گاز این شهرستان گفت:بخشی از قرارداد تیم فوتبال پرداخت شده و در حال آماده سازی پرداخت درصدی دیگر از قرارداد تا قبل از تعطیلات نوروز هستیم.

وی افزود:بنابراین با حمایت های خوبی که در خصوص ارائه امکانات و پشتیبانی شرایط اعزام به مسابقات این تیم داشتیم با توجه به بودجه کم ، اما اقدامات قابل قبولی ارائه شده است.

داوودی در ادامه تصریح کرد:جایگاه کنونی تیم در جدول رقابت ها، شایسته فوتبال گچساران و مردم فوتبال دوست این شهر نیست، اما بایستی بپذیریم با توجه به شرایط موجود و جوان گرایی خوبی که در تیم صورت گرفت به پیشرفت این تیم بسیار امیدواریم.

رئیس امور ورزش شرکت نفت و گاز گچساران ادامه داد:بنابراین تیم هندبال نفت و گاز گچساران هم که از سال گذشته اقدام به جوان گرایی و بومی گرایی کرده، همه شاهد بودیم که در این فصل از رقابت های لیگ برتر با تکیه بر همین جوانان توانست تیم را در لیگ برتر حفظ کند.

داوودی در ادامه اظهارکرد:هرچند ما در ادامه رقابت ها به تیم فوتبال بزرگسالان امیدواریم اما تذکرات لازم فنی را کمیته فنی و مدیرعامل تیم به سرمربی ابلاغ کرده است.

وی گفت:در شرایط فعلی ما تنها از تیم حمایت خواهیم کرد،تادر هفته های آینده شاهد تغییرات در جایگاه تیم در جدول باشیم و تا آن زمان فقط و فقط حمایت خواهیم کرد.

رئیس امور ورزش شرکت نفت و گاز گچساران در پایان گفت:از همه مردم و دوستداران این تیم که با صبوری و درک شرایط موجود موجبات دلگرمی مدیریت و اعضای تیم را فراهم می کنند تقدیر می و تشکر می کنم.

براین اساس ، در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم های ویستاتوربین تهران ،علم و ادب و محتشم تبریز ،سپیدرود رشت ،شهرداری بندرعباس ،شهرداری همدان، مس نوین کرمان، نفت و گاز گچساران، ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، امیدگناوه و ایرانجوان بوشهر حضور دارند.

در گروه دوم نیز شاهد حضور تیم هایی همچون پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، شهید قندی یزد ، سردار بوکان ،مس شهر بابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم هستیم.

گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران با شش شکست و دو برد در رتبه سیزدهم جدول 14تیمی گروه خود قرار دارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت