نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. بهمن 1398 - 14:52
مدرس دانشگاه:ایران اسلامی اولین کشوری است که در پرتو شهادت سردار سلیمانی هژمونی آمریکایی ها را از هم فرو پاشید و آن ها را لگدکوب کرده است،خروج آمریکایی ها از منطقه آغاز شده است و تا زمانی که اینها گورشان را از منطقه خارج نکنند منطقه روی آرامش را نخواهد دید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید سعید میری، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاءبهبهان در مراسم اربعین شهادت سردار سلیمانی در مصلای امام خمینی (ره)گچساران ،گفت:فرهنگ قربانی کردن به عنوان‌ یکی از مناسک توحیدی در ادیان ابراهیمی مشهور است،مسیر توحیدی حضرت ابراهیم برای بقا و جاودانگی به موتور و محرک جدیدی به نام خون دادن نیاز داشت ، فرهنگ ابراهیمی فرهنگی است که همیشه مشکلاتش با مذاکره حل نمی شود گرچه منافی مذاکره هم نیست.

وی افزود:بنابراین فرهنگ شهادت اینجا معنا پیدا کرد و زمانی که شما راه های مسالمت آمیز را رفته باشید و جدال احسن را کرده باشید،پس پیمودن این راه دشوار قربانی می خواهد و طی طریق این راه هم وجوهی دارد.

میری تصریح کرد:بنابراین خونی که جاری شده است همچنان ادامه دارد در مقابل با شیطان درون و شیطان برون،نظام مقدس جمهوری اسلامی گام اولش را با استحکام و ایستادگی برداشت آنهم با همه مشکلات بیرونی و درونی و در همه عرصه مثل کوه ایستاد و هرچند مشکلاتی هم وجود دارد.

این مدرس دانشگاه اظهار کرد:پس کسی که در مقابل کدخدا می ایستند ،پس طبیعی است که تبعاتی هم داشته باشد،نظام‌جمهوری اسلامی این چهاردهه را با اقتدار پشت سر گذاشته است واگر انقلاب در طول این چهل سال به این جایگاه سترگ نرسیده بودپس چرا این همه دشمنی دشمنانش با جدیت ادامه دارد و این همه دشمان هزینه و توطئه می کنند.

وی افزود:تحولات منطقه بر اقتدار انقلاب اسلامی در طول این چهل و یک سال صحه می گذارد،در بیانیه گام دوم‌ انقلاب افق های بلندی برای جمهوری اسلامی ترسیم شده که انرژی مضاعفی هم نیاز دارد‌،هرچند مردم گلایه های از تبعیض ها و بی عدالتی هم دارند.

میری تصریح کرد:نظام اسلامی بعد از این نیازمند حرکت خون جدیدی در عروقش است تاگام دوم انقلاب محقق شود،آنهم نظامی که تنها پرچمدار مبارزه با شیطان در عالم است ،پس یکی از اسماعیل های خودش را به مسلخ شهادت می آورد.

این مدرس دانشگاه اظهار کرد:دردنیا پخش می شود که قدرتمند ترین و محبوب ترین سردار ایران و جهان آسمانی می شود ،شخصیتی که دوست و دشمن به جایگاه بزرگش معترفند و حتی دشمان او را شخصیتی شایسته می دانند و سیاستمداران بارها اذعان داشتندکه آنها قلبا برای سردار سلیمانی احترام قایل بودند.

میری گفت:سردار سلیمانی انسانی متفاوت بودند و دوست و دشمن از ایشان حساب می بردند،در مسلخ گام دوم انقلاب اسلامی باید این قدرت در عروق جمهوری اسلامی دمیده شود وبا شهادت سردار سلیمانی وحدت ملی و دلها به هم‌نزدیک شد و جریانات مختلف سیاسی حول این محور جمع شدند و غبارهای ناشی از جریان سازی ها و غبارکُهنگی را با خود برد.

میری تصریح کرد:شهادت‌سردار سلیمانی اشک های بسیاری از مردم گرفت و این یعنی همان اوج خلوص این شهید والا مقام است،رهبر انقلاب بارها فرموده اندکه ما اهل مذاکره هستیم اما در شرایط خودش،مذاکره و مقاومت دو گام اقتدار و عزت انقلاب است و نه اینکه برخی ها متاسفانه معتقدند که مذاکره و یا سازش، که اقدامی اشتباهی است.

این مدرس دانشگاه اظهار کرد:زندگی سردار سلیمانی مجموعه فرهنگ سازی است که نشانه شخضیت بارز و برجسته این شهیدبزگوار است ویکی از مواردی که در باب شخصیت سردار سلیمانی می توان گفت این است که ایشان اهل شب زنده داری ، اهل سجاده نشینی و ذکر الهی العفو ها بودند.

وی افزود:لازمه این امر هم دل کندن از دنیا طلبی است،ایشان برکات بین المللی زیادی را رقم زدند و فراتر از جریان مقاومت دلهای مسلمانان و آزادی خواهان جهان را به هم نزدیک کرد،ایران اسلامی اولین کشوری است که در پرتو شهادت سردار سلیمانی هژمونی آمریکایی ها را از هم فروپاشید و آن ها را لگدکوب کرده است.

این مدرس دانشگاه اظهار کرد:امروز جمهوری اسلامی آمریکایی ها را رسوا کرده است و طلیعه گام دوم انقلاب را با این قدرت آغاز کرده است،خروج آمریکایی ها از منطقه آغاز شده است و تا زمانی که اینها گورشان را از منطقه خارج نکنند منطقه روی آرامش را نخواهد دید.

میری گفت:زنده شدن امید در دل محرومان و آزادگان جهان از برکات شهادت سردار سلیمانی است،تمام انیمیشن هایی که غربی ها می سازند بدنبال سیطره فرهنگ غربی بر کودکان این سرزمین است که باید هوشیار باشیم.

وی افزود:بنابراین ذبح این قربانی بزرگ یعنی شهادت‌‌سردار سلیمانی، خون جدیدی را درعروق جمهوری اسلامی به جریان انداخته است که تا ظهور حضرت حجت(عج) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت