نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. آذر 1398 - 13:40
کاندیدای انتخابات درگچساران:در نفت باید بصورت کلان نگاه کنیم که نفت متعلق به کل ایران است اما متاسفانه در این حوزه در گچساران مدیریت رانتی حاکم شده و نه مدیریت شایسته سالاری و درنهایت می گویم من مطالبه گر حقوق اقوامم چه ترک و چه لر و قوم گرا نیستم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شب گذشته نشست هم اندیشی تعدادی از جوانان این شهرستان با هومان عسکری،کاندیدای انتخابات مجلس 98در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار شد، این نشست که با حضور تعدادی از جوانان ایل قشقایی نیز همراه بود ،این کاندیدای انتخابات مجلس به بیان برنامه ها و اهداف خود پرداخت.

این کاندیدای انتخابات حوزه گچساران و باشت در ادامه این نشست گفت:وقتی که در دانشگاه مشغول به تحصیل بودم برای همبستگی قشقایی ها در آنجا تلاش زیادی کردم و خروجی آن تشکیل موسسه قشقایی های خوزستان و تلاش برای رفع بیکاری در آنها بود و نتیجه داد.

عسکری گفت:این اتفاق در سال 1376 در گچساران اتفاق افتاد اماتصمیمات برپایه احساسات بناشده بود،در این شهرستان و در موضوع اشتغال در حق لر و قشقایی ها اجحاف شده است.

وی تصریح کرد:این دوره از انتخابات دوره طلایی آنهاست و هر موقع این فرصت پیش آمده به یک بهانه ای آن را منحرف کردند و تمام تلاششان را انجام دادند که قشقایی ها کاندیدا نداشته باشد و قشقایی ها حیات خلوت آنها شود.

وی بیان کرد: دوره بزن در رو تمام شده و باید به این اجحاف و بی عدالتی های صورت گرفته پاسخ گو باشند و جوری نباشد رای بگیرند و چهار سال پشت سر خود را هم نگاه نکنند،من در اینجا اعلام می کنم که با همه کاندیداها آماده مناظره رو در رو هستم و کسی که ادعا می کند مدرک خود را از بلژیک گرفته با او به زبان انگلیسی مناظره می کنم.

 عسکری بیان کرد:قشقایی ثابت کرده که هیچ موقع در تاریخ وطن فروش و خائن نبوده و مسئله غرور در ایل قشقایی ثابت شده و محسن چاوشی بی اساس نگفته که غرورم ایل قشقایی است.

در ادامه این نشست نیز جوانان به بیان سوالات و نظرات خود پرداختند و از این کاندیدای انتخابات سوال شد که در نشست خبری خود بعضی از رسانه شیطنت کردند و موضوع فتنه ۸۸ را مطرح کردند و در این رابطه شفاف سازی کنید.

عسکری پاسخ داد: پس از ثبت نام یکی از خبرنگاران سوالی از من کرد که مشخصا با حساب و کتاب بود و من هم آدم سیاسی نیستم،حقوقی و شفاف هستم،لذا اگر من گفتم "میرحسین موسوی" ذخائر هست منظورم دوران خدمت در پست نخست وزیری و همزمان با حضرت امام خمینی(ره) بود لذا خدمتش در آن دوران را ذخائر می دانم و خدمات هر کس نباید نادیده گرفته شود.

وی افزود:اما ایشان بعد از انتخابات در سال ۸۸ با نظام زاویه پیدا کرد و همگام با آمریکا فتنه براندازانه انداخته شد و این حرکت مجرمانه است و اینجانب گفتم فصل الخطاب همه مسائل حرف رهبری است.

عسکری در جواب سوالی که پرسیده شد باتوجه به نفت گچساران چه برنامه ای برای آینده دارید بیان کرد: در نفت باید بصورت کلان نگاه کنیم که نفت متعلق به کل ایران است اما متاسفانه در این حوزه در گچساران مدیریت رانتی حاکم شده و نه مدیریت شایسته سالاری و درنهایت می گویم من مطالبه گر حقوق اقوامم چه ترک و چه لر و قوم گرا نیستم.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

اینها که توی تصویر هستن هرکدام بالای 50سال سن دارن چه جور نوشتید نشست با جوانان

نظرات کاربران

تازه های سایت