نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. آبان 1398 - 16:48
شریفی گفت: مردم مطمئن باشند که ما این آمادگی را داریم و حضور هوشیارانه در بازار خواهیم داشت و با هرگونه تخلفی که در این مقطع زمانی بخواهد سوءاستفاده شود و موجبات نگرانی مردم و شهروندان عزیز را فراهم کند، حتما برخورد جدی خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رئیس صنعت ،معدن و تجارت گچساران در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی در خصوص تدابیر لازم این اداره جهت جلوگیری از افزایش قیمت کالاها و خدمات در این شهرستان گفت:بلافاصله بعد از تغییر اصلاح قیمت بنزین توسط شورای هماهنگی اقتصاد کشور ،ما نیز در شهرستان اولین نشست را با تشکل های صنفی و روسای اتحادیه های صنفی برگزار کردیم.

رضا شریفی بیان کرد: در این جلسه هماهنگی های لازم در خصوص رعایت حقوق مصرف کنندگان بحث و بررسی شد و به این اجماع رسیدیم که تحت هیچ شرایطی اجازه ندهیم به بهانه اصلاح قیمت بنزین ،افراد سودجو و فرصت طلبی بخواهند این موضوع را بهانه قرار دهند که افزایش قیمت کالا و خدمات را به دنبال داشته باشند.

شریفی اظهارکرد:به هر حال این موضوع را پیگیری کردیم و همکاران ما هم به صورت مستمر در بازار حضور دارند و قیمت کالا و خدمات را رصد می کنند ،هرچند مردم نیز مطمئن باشند که همکاران ما در بازرسی و نظارت بر قیمت کالا و خدمات حتما اهتمام جدی دارند و با تخلفات اقتصادی برخورد قاطعانه خواهند کرد.

رئیس صنعت ،معدن و تجارت گچساران درادامه گفت:ما نیز از ظرفیت دیگر دستگاه های اجرایی و تشکل های مردم نهاد در بحث ناظران افتخاری استفاده خواهیم کرد و علاوه بر بازرسانی که در سطح بازار داریم،حدود 70 ناظر افتخاری را هم انتخاب کرده ایم که به صورت غیرمحسوس نیز قیمت کالا و خدمات را رصد و پایش کنند و گزارشات تخلف را جهت برخورد احتمالی اعلام کنند.

وی افزود:در این صورت قطعا با هماهنگی تعزیزات حکومتی با مختلفین در این مقطع زمانی خاص برخورد جدی خواهد شد و مردم مطمئن باشند ما پیگیر گزارشات و مطالبات آنها خواهیم بود و انتظار داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را به سامانه 124سازمان صمت گزارش بدهند و یا هم به شماره مستقیم این اداره( 07432224045) تخلفات اقتصادی در بحث گرانفروشی،احتکار،کم فروشی،عدم درج قیمت و سایر موارد را گزارش دهند.

شریفی تصریح کرد:مردم مطمئن باشند که ما این آمادگی را داریم و حضور هوشیارانه در بازار خواهیم داشت و با هرگونه تخلفی که در این مقطع زمانی بخواهد سوءاستفاده شود و موجبات نگرانی مردم و شهروندان عزیز را فراهم کند، حتما برخورد جدی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت