نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. آبان 1398 - 12:30
امام جمعه گچساران:ترامپ خیلی بر طبل پیروزی می کوبد که مثلا البغدادی را کشته است ،و این در حالی است که داعش را خود آمریکایی ها تشکیل دادند و خانم کلینتون هم رسما در رسانه ها این موضوع را تایید کرد، هر چند داعش به نوعی جیره‌خوار آمریکایی ها و سعودی ها بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، گفت:حضرت آقا اخیرا در جمع دانشجویان دانشگاه افسری ارتش جمهوری اسلامی فرازهای بسیار مهمی را ایراد کردند که امنیت از مهمترین و موثرترین عناصر صیانت از یک جامعه است و به نوعی بدون امنیت یک کشوری عملا فشل خواهد شد و لذا بسیار مهم است که همه و همه نیروهای امنیتی و دفاعی کشورمان را حمایت و تقویت کنیم.

وی افزود:تضعیف نیروهای امنیتی و دفاعی خواست دشمن است و باید در این خصوص هم هوشیار باشیم که به حمدلله امروز جمهوری اسلامی امن ترین نقطه دنیاست.

حجازی تصریح کرد:دشمن در برخی از کشورهای اسلامی بدنبال ایجاد فتنه است و دشمن تلاش می کند در کشورهای اسلامی در سوریه،عراق و لبنان فتنه هایی ایجاد کند هر چند در گذشته دشمن هم چنین تلاش هایی در درون مملکت ما انجام داد که با بصیرت و هوشیاری مردم و مسئولین ناکام ماند.

امام جمعه گچساران اظهار کرد:باید ملت ها و دولت ها دست به دست هم و با اتحاد امنیت راحاکم کنند و در ثانی هم باید مطالبات در سایه امنیت صورت بگیرید، چرا که بدون داشتن امنیت چنین چیزی عملا امکان پذیر نخواهد شد.

وی درادامه تصریح کرد:ترامپ خیلی بر طبل پیروزی می کوبد که مثلا البغدادی را کشته است ،و این در حالی است که داعش را خود آمریکایی ها تشکیل دادند و خانم کلینتون هم رسما در رسانه ها این موضوع را تایید کرد، هر چند داعش به نوعی جیره‌خوار آمریکایی ها و سعودی ها بود.

حجازی گفت:این انقلاب را مولای عالم حمایت و صیانت می کنند و به فرموده رهبر انقلاب آینده بسیار روشن است ،پس بنابراین حواسمان باید به فتنه ها و نقشه های شوم دشمنان باشد.

وی با اشاره به روز ۱۳ آبان گفت:این روز بزرگ را گرامی می داریم و پیروزی بزرگی است که حضرت امام راحل به عنوان انقلاب دوم از آن یاد می کنند.

امام جمعه گچساران درادامه اظهار کرد:۱۳ آبان سه رخداد بزرگ در سال های ۴۳ و ۵۷ و ۵۸ است که تبعید حضرت امام‌راحل به ترکیه،شهادت‌جمعی از دانش آموزان‌و دانشجویان‌توسط ‌رژیم پهلوی و نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸است و این روز بزرگی است که دشمن از این روز بزرگ ۱۳ آبان وحشت و واهمه دارد و توصیه می کنم که همه ملت متحد و منسجم به میدان بیایند و بازهم دشمن را همچون گذشته ناکام کنند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:هشتم ربیع اول شهادت امام حسن عسکری علیه السلام است که تسلیت عرض می کنم و با شهادت این امام همام آغاز امامت حضرت حجت (عج) است و برنامه هایی هم در این روز در این شهرستان همزمان با کل کشور خواهیم داشت.

وی در ادامه گفت:از همه افراد و نهادهایی که در برگزاری و برپایی مراسمات عزاداری آخرین شب های ماه صفر در این شهرستان نهایت همکاری را داشتند نهایت تشکر و سپاسگذاری را دارم.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت