نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. تير 1398 - 17:39
مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از انتخاب یوسف نادریان به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت و گازاین شهرستان در فصل ۹۸-۹۹ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید حمیدرضا حسینی،مدیرعامل باشگاه فوتبال نفت و گاز گچساران در این خصوص گفت: با بررسی گزینه های مختلف و با توجه به شرایط منطقه ای و مالی موجود در باشگاه "یوسف نادریان"به عنوان سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی با انتخاب این سرمربی رسما تمرینات تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران از روز شنبه آغاز خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه برنامه باشگاه استفاده از توان بازیکنان بومی منطقه خواهد بود ،افزود: در صورتی که کادر فنی نتواند بازیکنان مدنظر خود را از میان گزینه های بومی تامین کند از بازیکنان تقویتی استفاده خواهد شد.

مدیرعامل تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران در ادامه اظهار کرد: در انتخاب کادر فنی دست سرمربی را باز گذاشته ایم اما اولویت ما استفاده از مربیان بومی خواهد بود.

یوسف نادریان سرمربی جدید تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران متولد 1346 دارای مدرک مربیگری A آسیا و مربیگری را از سال 1378 آغاز کرده است.

وی سابقه صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور در سال 92 با تیم نفت و گاز گچساران را در کارنامه خود دارد و در سال 94 با این تیم هم تا مسابقه پلی آف لیگ دسته دوم رسید.

هرچند یوسف نادریان هدایت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را در نیم فصل سال گذشته این رقابت ها برعهده داشت که نفتی ها با اختلاف ناچیزی از صعود به لیگ دسته اول بازماندند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها