نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. ارديبهشت 1395 - 20:08
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا نیمه شعبان سه طرح و پروژه بزرگ کشاورزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدبا اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش آفتاب جنوب،سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در آئین افتتاح پروژه باغ مرکبات سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی و تأثیر آن بر زندگی مردم ،گفت: اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی با استفاده از ظرفیت نیروهای بومی و منطقه‌ای در بسیج سازندگی مورد توجه و تأکید است.

وی افزود: اجرای طرح‌های مختلف بسیج سازندگی فرصتی برای به ثمر نشاندن توانمندی‌های جوانان و نوجوانان بسیجی در شهرستان‌ها و مناطق کمتر توسعه یافته است وحضور جوانان در این عرصه‌ها علاوه بر برطرف کردن مشکل اشتغال‌زایی، سبب کمک به اقتصاد خانواده، دولت و اقتصاد کشور می‌شود.

بوعلی تصریح کرد: فرمانی که امسال از سوی مقام معظم رهبری در زمینه نامگذاری شعار سال نامیده شد، برای اقدام و عمل بسیجیان در اجرایی شدن طرح‌ها با مشورت متخصصان در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی اقدامات، فعالیت‌ها و محصولات است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: تا نیمه شعبان، سه طرح و پروژه بزرگ کشاورزی با اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی گفت: باغ مرکبات سپاه ناحیه گچساران، پروژه کشاورزی امام جعفر صادق(ع) سپاه یاسوج و طرح بزرگ کشاورزی تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از جمله طرح‌های افتتاحی بوده که تا نیمه شعبان به بهره‌برداری خواهد رسید.

 بوعلی تصریح کرد: این طرح‌ها ضمن کمک به بخش اشتغال‌زایی، حرکتی در راستای پیشرفت و توسعه استان و کمک به ادارات و نهادهای مرتبط با بخش کشاورزی است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت