نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. ارديبهشت 1395 - 23:54
نفت وگازگچساران در صورت پیروزی پرگل مقابل تیم بندرعباس و تساوی بادران و سپیدرود در رشت ،به عنوان تیم اول به لیگ یک صعود خواهد کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم و در هفته پایانی از دور دوم این مسابقات  دو تیم  نفت وگاز گچساران  و شهرداری بندرعباس به مصاف هم می روند.

دریک  سوی میدان جوانان پرانگیزه و تلاشگر یوسف نادریان سرمربی نفتی هاحضور دارند که در چند هفته اخیر روند روبه رشدی  را داشته اند و امیدواری  زیادی برای صعود به لیگ دسته اول دارند.

نفت  وگاز گچساران در این فصل در هیچکدام از دیدارهای خانگی در برابر حریفان متحمل شکست نشده است و در این دیدار نیز فقط برای کسب برد پا به میدان خواهد گذاشت.

نفت وگازگچساران در صورت پیروزی پرگل مقابل تیم بندرعباس و تساوی بادران و سپیدرود در رشت ،به عنوان تیم اول به لیگ یک صعود خواهد کرد.

حال باید ببینیم که تیم گچسارانی می تواند هواداران خود را بار دیگر همانند فروردین سال  92که به لیگ یک صعود کرد را دوباره شاد کند.

در سوی دیگر میدان تیم شهرداری بندر عباس قرار دارد که در مرحله دوم خیلی زود از کورس رقابت ها عقب ماند و دیگر شانسی برای صعود به لیگ یک  ندارد .

شهرداری بندرعباس هفته پیش تیم کیمیا فرایندتهران را شکست داد و این تیم را نیز از گردونه مسابقات خارج کرد .

 

مسابقه دو تیم عصر یکشنبه 26اردیبهشت ماه جاری در  ساعت 17 در ورزشگاه شهدای نفت گچساران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها