نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. اسفند 1394 - 20:43
سید مصیب افتخاری امروز برای رآی دادن به یکی از شعب اخذ رای مراجعه نموده بود با تهدید و ممانعت نیروهای بیرون از صندوق یکی از کاندیداها مواجه شدکه ناگزیر به ترک محل و مراجعه به شعبه دیگری شد.

به گزارش آفتاب جنوب،فضای حاکم برانتخابات گچساران وباشت علی رغم تاکید  و توصیه تمامی مسئولین و دست اندر کاران وضعیت در دقایقی و در برخی از شعب اخذ رای وضعیت نابسامانی  به خود داشت، به گونه ای که  تحرکات و در گیریهای پراکنده در اطراف صندوقهای اخذ رای  باعث مداخله و برخورد نیروی انتظامی با خاطیان شد .

شنیده ها حاکی است "سید مصیب افتخاری" مدرس دانشگاه و عضو جریان پیشگامان وفاق و همدلی در گچساران  امروز برای رآی دادن به یکی از شعب اخذ رای درگچساران مراجعه نموده که با تهدید و ممانعت عده ای از هواداران  (بیرون از شعب  اخذ رای)یکی از کاندیداها مواجه شد.

وی  ناگزیر به ترک محل و مراجعه به شعبه دیگری شدکه در ادامه نیز به خودروی حامل ایشان حمله شد . خوشبختانه در این حادثه آسیب جدی به ایشان وارد نشد .

بهارنما

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

اگر فراجناحی هستید، چرا از حمله دکتر کریمی چیزی ننوشتید؟ این بنده خدا را زیاد بزرگ کردید... در حد و قواره کاندیداتوری نبود!

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها