نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. دى 1394 - 18:56
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد:
شهات شیخ نمرموج بیداری اسلامی را در منطقه تشدید می کند
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آل سعودلکه ننگ و نقطه تاریک جغرافیای جهان اسلام است است،گفت: رژیم سعودی باعث زحمت افزایی در جهان اسلام شده است و اقدام جنایت آمیز آنهادر به شهادت رساندن مظلومانه "شیخ نمر"نشانه زوال ،درماندگی و شمارش معکوس برای اضمحلال این رژیم خواهد بود.

به گزارش آفتاب جنوب،شهرام مهدوی‌مطلق مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در مراسمی که در دانشگاه آزاد گچساران در محکومیت اعدام و به شهادت رساندن آیت‌الله النمر توسط رژیم سعودی برگزار شد،گفت: فرقه وهابیت امروز به عنوان کانون فتنه و جاسوسی در جهان اسلام مبدل شده است و برخلاف آنکه در اغوای عمومی به عنوان یک جنبش مذهبی تلقی می شود، در حقیقت وهابیت یک جنبش مذهبی نیست.

 

وهابیت محصول سیستم جاسوسی انگلیس است

 

وی افزود:وهابیت یک فرقه مذهبی از مذاهب اسلامی نیست بلکه مذهبی ساخته و پرداخته از سیستمهای غربی بویژه انگلیس است که سالها سیستم جاسوسی انگلیس تلاش کرد تا یک جریان مذهبی را بوسیله شخصی بنام عبدالوهاب ترویج دهدتابه عنوان یک سیستم در خدمت رژیم صهیونیستی و منافع غرب در منطقه است.

 

مهدوی مطلق تصریح کرد:آل سعود تفکرات باطل و بیهوده ای دارند و شان و منزلتی برای پیامبر(ص) و ائمه اطهارعلیهم السلام قائل نیستندو این در حالی است که مدعی خادمین حرمین شریفین هستند.

 

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جمعیت شیعیان عربستان گفت:جمعیت شیعیان عربستان 10 تا 15 درصد از کل جمعیت عربستان را تشکیل می دهند که چیزی حدود 5  تا 6 میلیون را گاها اعلام می کنندو بر اساس وحشتی که اختاپوس وهابیت در عربستان ایجاد کرده وبسیاری از جمعیت شیعیان عربستان در حالت تقیه به سر می برند .

 

وی اظهارکرد:شیعیان در عربستان ساکن منطقه قطیب هستند که این منطقه یکی از بزرگترین  میادین نفتی جهان و حدود 15 درصد از مصرف نفت جهان متعلق به این منطقه شیعه نشین است که برای نظام سلطه خیلی حائز اهمیت است و از دلایل مهم وحشیگری آل سعود با شیعیان در این منطقه است.

 

دفاع از حقوق شهروندان عربستان در نطق های شیخ نمر

 

مهدوی مطلق بابیان اینکه شهادت شیخ نمر در واقع خون شیعیان عربستان را به جوش خواهد آورد،گفت:شیخ نمر بحث تعلیق صد ساله علیه  شیعیان عربستان را پیگیری می کردو در مسئله فلسطین علیه رژیم سفاک صهیونیستی فعالیت می نمود و همواره افشای همدستی حکومت عربستان با مفتی های وهابیت را فریاد می زد و دفاع از حقوق شهروندان عربستان همواره در نطق های ایشان بود.

 

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انقلاب اسلامی با آموزه های امام(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در آشنایی شیعیان عربستان با اسلام سیاسی نقش فزاینده ای داشته است،افزود: سازمان انقلاب اسلامی جزیرة العرب ،جنبش اسلام گرای شیعیان و جماعت حزب‌الله حجاز جنبش های فعال اسلامی هستند که بیداری اسلامی را در عربستان رهبری می کنندکه قطعا با شهات شیخ نمرنه تنها این بیداری مهار نمی شود بلکه تشدید خواهد شد.

 

شیخ نمر پرچم آزادی خواهی شیعیان عربستان را برافراشت

 

وی ادامه داد:امروزاستان قطیف مرکز انقلاب در عربستان شده و شاید این رژیم ناپخته سیاسی عربستان به خیال خام خود با اعدام شیخ نمر و دهها مبارز انقلابی دیگر به دنبال سرکوبی این انقلاب است که قطعا شهادت این عالم مبارز ،انقلاب اسلامی و اسلامی گرایی بر مکتب عاشورا را در این سرزمین تشدید خواهد کرد و "شیخ نمر"پرچم آزادی خواهی شیعیان عربستان و حتی بحرین خواهد شد.

 

بحران جدی هویتی در خاندان آل سعود

 

مهدوی مطلق با تاکید بر اینکه اسلام با خون بزرگانش آبیاری شده است، تصریح کرد: این اقدام جنایتکارانه در اعدام "شیخ نمر" لکه ننگی بر پیشانی حکام سعودی و همه مدعیان دروغین حقوق بشر خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه رژیم آل سعود به عنوان یک عروسک خیمه شب بازی در خدمت استکبار جهانی است،گفت: رژیم سعودی سیاستمداران خام  و ناپخته ای در مسند حکومت داردو آنها در کودک کشی و جنایات جنگی در یمن از رژیم صهیونیستی پیشه گرفته است و آل سعود امروز در مقابل جوانان انصارالله زمین گیر شده اند.

 

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:رژیم عربستان از درون با بحران های جدی هویتی ، پادشاهی و نزاع های خانوادگی بین آقازاده ها روبروست و نه تنها شیعیان عربستان بلکه بسیاری از شهروندان به این نوع رفتار حاکم بر عربستان معترض هستند.

 

آل سعود لکه ننگ جغرافیای جهان اسلام

 

مهدوی مطلق اظهارکزد:رژیم منحوس سعودی عامل به انجام واگرایی در جهان اسلام ، لکه ننگ و نقطه تاریک جغرافیای جهان اسلام است که داعش،تکفیری ها، القاعده و سلفی های احمق محصول و برون داد این رژیم منحوس هستند بطور کلی رژیم آل سعود احمق تر از این هستند که متوجه اعمال و رفتارهای خائنانه خود در جهان اسلام بشوند.

 

وی با بیان اینکه خون "شیخ نمر" در رگها و در انقلاب شیعیان عربستان ساری و جاری است ،گفت:رژیم سعودی باعث زحمت افزایی در جهان اسلام شده است و لذا این اقدام جنایت آمیز در به شهادت رساندن مظلومانه "شیخ نمر"نشانه زوال و درماندگی و شمارش معکوس برای اضمحلال این رژیم و پیروزی برای مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی خواهد بود.

 

دستگاه دیپلماسی کشور با جدیت برخورد نماید

 

مهدوی مطلق با تاکیدبر اینکه در این خصوص باید ظرفیت دستگاه دیپلیماسی کشور با جدیت وارد عمل شود،افزود: متاسفانه از حادثه منا به راحتی گذشتیم و زود فراموش کردیم و این در حالی بود که جنازه 400 نفر را با نهیب مقام معظم رهبری از سعودی ها تحویل گرفتیم؛ نباید این اندازه درباره بحث موضع گیری انقلابی کوتاهی کنیم و  دستگاه دیپلماسی کشور باید محکم‌تر و انقلابی ترنسبت به این موضوع  موضع گیری کند و رژیم آل سعود باید بداند با چه جریان و با چه ملتی سرو کاردارد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها