نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. آبان 1394 - 17:41
در چارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ برتر واترپلو کشور تیم نفت و گاز گچساران با بازیکنان بومی پس از دوسال طعم پیروزی را چشید.

به گزارش آفتاب جنوب، عصر امروز در استخر مجموعه آزادی نفت و گاز گچساران دوتیم نفت و گاز گچساران و شهید نوفلاح تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 10 بر هشت به سود تیم  نفت و گاز به پایان رسید.

 

پژمان بارون زاده سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در این خصوص اظهارکرد: در فصل جاری ما تیم را با بازیکنان بومی و دوبازیکن تقویتی بستیم و تنها هدف مدیریت و کادر فنی در این فصل بازیکنان سازی و رشد بازیکنان بومی است.

 

وی تصریح کرد: براساس چشم انداز سه ساله ای که مدیریت باشگاه و هیئت واترپلو نفت و گاز گچساران ترسیم کرده ما پس از این مدت فقط برای قهرمانی لیگ برتر در مسابقات شرکت خواهیم کرد.

 

بارون زاده افزود: با این پیروزی ما برای بازی با تیم دانشگاه آزاد انگیزه بیشتری پیدا کرده ایم و امیدواریم در مقابل این تیم مدعی که بازیکنان قدری نیز در ترکیب خود دارد با ارائه یک بازی خوب پیروز میدان باشیم.

 

 تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر روز جمعه 6آذر در تهران به مصاف تیم دانشگاه آزاد خواهد رفت.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت