نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. آبان 1394 - 13:09
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کل کشور گفت: جمع‌آوری بیش از 5000 وصیت‌نامه شهیدان ورزشکار از کارهای خوب و ماندگار این سازمان در کل کشور است که قرار است به صورت دایرةالمعارفی منتشر گرددکه 46 کتاب از مجموع این تعداد وصیت‌نامه در حال تدوین است که تعداد 14 کتاب مربوط به شهدای شاخص است.

سردار داوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کل کشور پیش از ظهر امروز در حاشیه رزمایش یاوران ولایت درگچساران در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در خصوص اقدامات صورت گرفته در این سازمان گفت:تاکنون تعداد 200 هزار ورزشکار جذب سازمان بسیج ورزشکاران شده اند و جمع زیادی از ورزشکاران ملی‌پوش نیز جذب این سازمان شده که این اسقبال در حال افزایش است.

 

وی با بیان اینکه  بسیاری از ورزشکاران مطرح کشور عضو بسیج ورزشکاران هستند،افزود: با حضور این ورزشکاران برنامه‌های مختلف فرهنگی با محتوای بصیرت افزایی، اخلاق‌مداری،  منش‌های پهلوانی، یادواره‌ها، اردوهای تفریحی و زیارتی اجرا می شوند که بسیار اثرگذار هستند.

 

آذرنوش اظهارکرد: جمع‌آوری بیش از 5000 وصیت‌نامه شهیدان ورزشکار از کارهای خوب و ماندگار این سازمان در کل کشور است که قرار است به صورت دایرةالمعارفی منتشر گرددکه 46 کتاب از مجموع این تعداد وصیت‌نامه در حال تدوین است که تعداد 14 کتاب مربوط به شهدای شاخص است.

 

وی با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدای ورزشکار در کشور،گفت: در 13 بهمن ماه سال جاری یادواره بزرگ شهدای ورزشکار کشور در تهران با حضور جامعه ایثارگری ، خانواده های معظم شهداء و ورزشکاران برگزار خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت