نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. آبان 1394 - 18:14
کارشناس مسائل استراتژیک در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز با بیان اینکه سرداران ما با داعش نمی جنگندند با ناتو و ترکیه و اسراییل می جنگند، اظهار کرد: پشت جریان داعش، ژنرال های اسراییل و ترکیه و ناتوست.

به گزارش آفتاب جنوب،حسن عباسی در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز با بیان اینکه هر وقت نفاق در جامعه ای بسط پیدا می کند، حق جلوه ی نمایانی پیدا خواهد کرد، گفت: اگر در جامعه ی توحیدی نفاق نبود معلوم می شود که همه یکرنگ هستند.

وی ادامه داد: نفاق به این دلیل بوجود می آید که مردم ارزش می طلبند و اهل باطل به دروغ خود را در ظاهر ارزشی جلوه می دهند.

وی تصریح کرد: امروز هم بعد از احیای اسلام ناب، جریان نفاق ادامه دار است.

این کارشناس مسائل استراتژیک اظهار کرد: نیت دشمن اینست که زیرساخت های تمدنی که غنیمت نفت را در دست دارند نابود شود و در اختیار غرب قرار گیرد.

وی افزود: گزارش صندوق بین المللی پول اینست که تا سال۲۰۲۰ کل ذخایر ارزش کشورهای صادر کننده نفت نابود خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه در عرصه ی بین المللی مسلمین در آتش فتنه ی نفاق می سوزند، گفت: بدهی جهانی امروز به ۵۷ترلیون دلار رسیده است و ۱۲.۵ترلیون دلار بیش از درامدش بدهی دارد، لذا اقتصاد جهان فروپاشیده است.

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی ما اولا ناشی از مدیریت غلط است ثانیا ناشی از مبانی نظری حاکم بر اقتصاد ایران است.

این کارشناس مسائل بین الملل اذعان کرد: امروز جنگی بنام جنگ ارزی بیشتر متبلور شده و علیه کشورهایی مثل چین و روسیه و ایران به کار گرفته می شود.

وی با بیان اینکه خلق پول خلق ثروت نیست بلکه خلق بدهی است، گفت: خلق پول، یک عده ای را ثروتمند نگه می دارد اما توده ی بزرگ را فقیر می کند، نتیجه ی این سیاست محقق شدن جنگ جهانی است.

وی اظهار کرد: در سیاست داخلی، مقاوم سازی فرهنگ و اقتصاد و همچنین سیاست، مسله ی بسیار مهمی است.

عباسی با اشاره به اینکه کارکرد دین قسط است و اگر اقامه ی قسط را از دین بگیریم چیزی از دین باقی نمی ماند، گفت: مسولین جمهوری اسلامی غالبا به مسله ی اقامه ی قسط بی توجهی کردند.

وی با بیان اینکه ما مدل اقتصادی و متن تولیدی بومی نداریم، گفت: ما حجم عظیمی واردات انقلابی در حوزه عای علمی و فرهنگی و سیاسی داشتیم و حجم اندکی صدور انقلاب سیاسی را عرضه کردیم.

وی ادامه داد: سیستم اقتصادی ما ربوی است و به تعبیر آیت الله جوادی آملی ۸۰ درصد مردم گرفتار ربا هستند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه پول معیار است و نباید این معیار تغییر کند، بیان کرد: بانکداری اسلامی یک جوک است.

وی با بیان اینکه دولت ها و استادان اقتصادی ما زیر بار حرف حق قسط و اقامه ی عدل نمی روند، گفت: در سیستم اقتصادی ما و دنیا مردم هرچقدر تلاش می کنند بیشتر به مشکلات گرفتار می شوند.

وی مبنای نظری بورس را مبنتی بر قمار دانسته و عنوان کرد: مدیران و اساتید مبانی دسته چندم اقتصادی غرب را ترجمه کردند و اجرایی می کنند.

عباسی خاطرنشان کرد: 180 هزار میلیارد تومان دارایی مردم در بورس و در عرض یکسال رفت و این موضوع در نامه ی چهار وزیر اعلام شد.

وی گفت: در یک شهر کوچکی به اندازه ی شش میلیارد از مردم جمع آوری و صندوقی تشکیل و این پول به بورس واریز شد و در عرض ۴۵روز این سرمایه به باد هوا رفت و بورس سقوط کرد. درحالی که مدیرعامل بورس بیانیه می دهد و می گوید به مدیران بورس توهین شد!

وی با بیان اینکه مدیران اقتصادی در ورطه ی سیستم و مبانی کثیف اقتصادی گیر کرده اند، گفت: آنچه را که به دانشجو تدریس می شود وحی منزل نیست، بجای اینکه مدل بومی تولید کنیم مدل ترجمه شده را به خورد مردم می دهیم.

عباسی در ادامه سخنان خود در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز با بیان اینکه سرداران ما با داعش نمی جنگندند با ناتو و ترکیه و اسراییل می جنگند، اظهار کرد: پشت جریان داعش، ژنرال های اسراییل و ترکیه و ناتوست.

وی گفت: اینهایی که با آمریکا ارتباط دارند چرا وضعیت اقتصادیشان بهتر نیست؟

کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به اینکه دکترین سیاست داخلی قوام از درون است نه بیرون، تصریح کرد: این لکه ی ننگی است که یک استاد دانشگاه مردم را در جهالت نگه دارد. ما باید از مبانی نرم افزاری غرب جدا کنیم و حکومت از مدل های منسوخ اقتصاد ربوی فاصله بگیرد. اساتید و حوزویان مقصر اول و آخر مشکلات اجتماعی مملکت هستند

وی افزود: براساس اظهارات سخنگوی دولت, مبنای برنامه توسعه ششم کتاب نظام اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام است، درحالی که در این کتاب آورده شده که الگوی مناسب اقتصادی مکتب نهادگرایان و نئوکینزی است!

وی در ادامه انتقاد کرد: نیارکینز کسی است که می گوید ما باید ربا و طمع را شیوع دهیم.

حسن عباسی در پایان گفت: مقامات دولتی نءوکینز را پیامبر الگوی توسعه اقتصادی جمهوری اسلامی می دانند,درحالی که این در تعارض ذاتی و ماهوی سیاست های اقتصاد مقاومتی می باشد.

آناج

انتهای پیام/پ

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها