نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. ارديبهشت 1394 - 13:29
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد گفت: تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دانشگاه‌های یزد در اعتراض به جنایات آل سعود پنجشنبه، سوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، سامان نیازی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد ضمن محکومیت جنایات اخیر آل سعود در کشتار مردم یمن گفت: جامعه دانشگاهی و فرهیختگان استان یزد به منظور محکوم کردن این جنایات، تجمع اعتراضی را در روز پنجشنبه، سوم اردیبهشت ماه جاری ساعت 17 و 30 دقیقه عصر در جوار شهدای گمنام میدان امیرچخماق یزد برگزار می‌کنند.
 

وی افزود: این تجمع به دعوت بسیج دانشجویی استان یزد برگزار می‌شود تا در اعتراض به رفتارهای وحشیانه و نسل کشی رژیم وهابی آل سعود گرد هم آمده و این اقدامات را محکوم نمایند.
 

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد خطاب به آل‌سعود خاطرنشان کرد: رژیم آل سعود باید بداند آتش افروخته شده دامن خودش را خواهد گرفت و مشکلات جهان اسلام را با این جنایات بیشتر خواهد کرد.

نیازی با تاکید بر حفظ وحدت در مسائل شیعه و سنی و عرب و عجم تصریح کرد: مسئلهٔ ما عرب و عجم و شیعه و سنی نیست، بلکه ما با حضور خود در این تجمع اعتراض امیز این اقدامات آل سعود و حامیانش را به عنوان مظاهر ظلم و ستم محکوم کنیم و از مردم دارالعباده نیز برای حضور در این تجمع دعوت به عمل می‌آوریم.
 

وی همچنین با تقدیر از اقدام دولت در تعلیق سفر حج عمره، خواستار پیگیری مجدّانه خاطیان حادثهٔ فرودگاه جده شد.

 
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد همچنین با اشاره به شکست و حقارت عربستان در حمله به یمن ادامه داد: این آتش بس‌نشان از ضعف و استیصال و شکست مفتضحانه آل سعود است که در این راستا نیز باید بیش از پیش بفهمند که با عربده کشی و خیانت هرگز نمی‌توانند اهداف شوم خود را پیش ببرند.
 

نیازی تصریح کرد: ما معتقدیم که سرنوشت ملت‌ها به دست خود آن‌ها است و دموکراسی نیز تنها از طریق خودشان رقم خواهد خورد و نیازی به دخالت ندارد.
 

وی همچنین با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری گفت: این نوع جنایتی که که آل‌سعود علیه

انجام داد شبیه به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه بود، اما دیدیم که هرگز زور و ظلم به جایی نخواهد رسید.
 

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد بیان کرد: امروز دوره زورگویی و شارلاتانیسم منطقه به پایان رسیده و تنها اختلافات از طریق مذاکره و گفتمان و صلح حل خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت