نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. مهر 1393 - 21:16
معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هدف از سفر و بازدید بررسی پروژه‌ها و تسریع بخشیدن به روند اجرای آن‌ها بوده است، گفت: طی بازدید امروز از همه پروژه‌های نیمه تمام و در حال احداث راه‌ و شهرسازی شهرستان‌های گچساران و باشت خوشبختانه همه از روند اجرایی بسیار خوبی برخوردار است.

به گزارش آفتاب جنوب،علیرضا محفوظی عصر امروز طی بازدید از پروژه‌های نیمه‌کاره و در حال احداث شهرستان‌های گچساران و باشت با بیان اینکه نسبت به سفر دوسال گذشته تاکنون روند اجرای طرح‌های عمرانی راه و شهرسازی، بسیار خوب و امیدوارکننده است، تصریح کرد: در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای با تخصیص اعتبارات مناسب جهت دوبانده کردن راه‌ها، کارهای خوبی انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه اعتبارات همه محورها مشخص شده است، خاطرنشان کرد: اعتبارات متعددی برای کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شده که بخشی از ماده 180، بخشی از اعتبارات استانی و بخشی طرح‌های ملی بوده که در مجموع اعتبار لازم و مناسب به این طرح‌ها داده شده است.

 

معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به روند اجرای پروژه بیمارستان یک‌صد تختخوابی تامین اجتماعی گچساران، بیان کرد: با توجه به اینکه از یک سال پیش عملیات اجرایی شروع شده، به تناسب اعتبار موجود با توجه به توضیحات مشاور پیشرفت فیزیکی خوبی و بیش از 55 درصد است.

 

این مسئول تصریح کرد: پروژه اسکلت‌بندی بیمارستان یک صد تخت خوابی گچساران در زمینی به مساحت 4 هکتار و زیربنای 11 هزار و 240 مترمربع با اعتباری افزون بر 8 میلیارد و 100 میلیون تومان درحال احداث است که امید است فاز اول آن تا پایان دی ماه به پایان برسد.

 

محفوظی با بیان اینکه هدف از سفر و بازدید امروز بررسی پروژه‌ها  و تسریع بخشیدن به روند اجرای آن‌ها بوده است، یادآور شد: طی بازدید امروز از همه پروژه‌های نیمه تمام و در حال احداث راه‌ و شهرسازی  شهرستان‌های گچساران و باشت خوشبختانه همه از روند اجرای بسیار خوبی برخوردار است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها