نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. مهر 1393 - 17:56
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه افزون بر یک‌ هزار و 731 پروژه در حوزه‌های مختلف در این استان وجود دارد،گفت: پیگیری پروژه‌ها در هر هفته روزهای چهارشنبه با حضور استاندار و مسئولان استانی در دستور کار قرار دارد که در این میان تاکید استاندار بر پیگیری پروژه‌های 10+20 بوده است.

به گزارش آفتاب جنوب،پژمان نیک‌اقبالی صبح امروز در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی گچساران که با حضور استاندار و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی همچنین مسئولان ادارات مرتبط با آبفای شهری و روستایی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به این‌که امسال اعتبارات و تخصیص‌ها استان مطلوب بوده و حدود 50 درصد از اعتبارات تخصیص یافته از مدیران و مسئولان دستگاه‌ها انتظار بیشتری برای پیگیری پروژه‌ها می‌رود.

 

وی با بیان این‌که در سال گذشته 22 درصد از اعتبارات تخصیص یافته بود، افزود: با توجه به دستور استاندار برگزاری جلسات و پیگیری پروژه‌ها به صورت چهره به چهره و بازدید میدانی صورت می‌گیرد.

 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پیگیری پروژه‌ها در هر هفته روزهای چهارشنبه با حضور استاندار و مسئولان استانی در دستور کار قرار دارد که در این میان تاکید استاندار بر پیگیری پروژه‌های 10+20 بوده است.

 

نیک‌اقبالی ادامه داد: پروژه‌های 10+20 شامل 10 پروژه‌ اقتصادی و 20 پروژه عمرانی بوده که به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

 

وی یادآور شد: جلسه بعدی ما در شهرستان کهگیلویه بوده و بعد از آن نیز در شهرستان بویراحمد این نشست برگزار می‌شود.

 

نیک‌اقبالی با بیان این‌که در حال حاضر یک ‌هزار و 731 پروژه در استان وجود دارد، گفت: اولویت بررسی پروژه‌ها با پروژه‌های بوده که اعتباراتی 100 میلیون تومانی داشته باشد.

 

این معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: افزون بر 285 پروژه در قالب 71 طرح در گچساران وجود دارد که از این تعداد حدود 146 پروژه اعتباری بالای 100 میلیون تومان دارد.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

منظور ش اینکه پروژه که قرار بود بیست ساله تحویل بدن سی ساله تحویل میدن، ممنون دستتون درد نکنه

نظرات کاربران

تازه های سایت