نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. مهر 1393 - 9:02
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران از آغاز عملیات اجرایی دو طرح بهداشتی درمانی دراین شهرستان خبر داد.

ستار اسدپور صبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اظهار کرد: دو طرح عملیاتی اجرایی بهداشتی درمانی در گچساران در راستای خدمات دهی مطلوب جهت رفاه و تامین امنیت مردم در روستا و شهر آغاز به کار کرده است. 

 

وی افزود:اورژانس جاده‌ای دژسلیمان به عنوان سی و چهارمین پایگاه اورژانس جاده‌ای در کهگیلویه و بویراحمد در حال احداث است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: اورژانس جاده‌ای دژسلیمان در زمینی افزون‌بر 400 متر مربع که اهدایی از طرف خانواده خیر  «صراف‌زاده» بوده، در حال احداث است.

 

اسدپور با بیان اینکه اعتبار پروژه اورژانس جاده‌ای دژسلیمان افزون‌بر 110 میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: این پایگاه توسط دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان گچساران کلنک‌زنی و در حال ساخت است.

 

وی  با اشاره به مرکز درمانی شماره دو گچساران به عنوان دومین عملیات اجرایی بهداشتی و درمانی در گچساران، بیان کرد: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت 400 متر در حال احداث است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان اینکه این  ساختمان در دوطبقه طراحی شده است، عنوان کرد: طبقه هم کف برای درمانگاه و طبقه دوم برای آزمایشگاه مرکزی شهرستان در نظر گرفته شده است و نصف هزینه احداث مرکز درمانی شماره دو گچساران را خانواده مرحوم شکیبایی از خیرین این شهرستان تقبل کرده‌اند.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

کارکنان دولت کوچه 21 جنوبی فرعی چهارم ، فاقد جدول و آسفالت است، و از لحاظ بهداشتی وضعیت خیلی بدی دارد لطفا پیگیری کنید، از شما خبرنگاران درخواست داریم برای گرفتن گزارش به اینجا بیاید

نظرات کاربران

تازه های سایت