نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. شهريور 1393 - 1:09
چند سالی است که تب خوانندگی در بین زنان و دختران جامعه ما رواج پیدا کرده؛ که این نیز تیری است زهر آلود از جانب دشمنان نظام و انقلاب برای القای فرهنگ غرب به سوی زنان و دختران جامعه ما.

به گزارش آفتاب جنوب،به نقل ازسایت حرف ناب، متاسفانه در طول ماه های اخیر، به لطف برخی مسئولان فرهنگی کشور که رسما اعلام کردند خوانندگی زنان مشکلی ندارد! شاهد گسترش این اقدام ضد فرهنگی در سطح کشور هستیم.

به تازگی با خبر شدیم که در روزهای آینده نیز برنامه ای ویژه بانوان با حضور گروه پلاریس که خوانندگان آن نیز خانم هستند تدارک دیده شده است. همچنین این گروه در نظر دارد این کنسرت را در تالار تهران به اجراء بگذارد.

شنیده ها حاکی ازا این است: چون این کنسرت فقط ویژه بانوان است؛ و خواننده های کنسرت نیز خانم هستند؛ بانوان محترمه حاضر در سالن می توانند کاملا راحت باشند و شادی کنند!

واقعا جای تاسف دارد که آقای جنتی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که باید دغدغه دفاع از فرهنگ و ارزش های دینی و انقلابی را داشته باشد و در سال فرهنگ از این اقدامات ضد فرهنگی جلوگیری کند اما متاسفانه شاهد همکاری و همراهی برخی دستگاه های فرهنگی کشور با این اقدام ضد فرهنگی هستیم!

شاید بتوان گفت اصلی ترین دلیلی که باعث بروز این مسئله شده است؛ رفتارهای مبتذل و تولیدات خارج از حدود عده‎ ای قلیلی است که در این رشته فعالیت می کنند و فضا را خراب می‎ کنند.

به عنوان مثال اخیرا آوازه خوانی پیداشده است که علی رغم اینکه در ایران زندگی می کند، در شبکه های معاند اجراهای زنده‎ی تلویزیونی می‎کند. وی اخیرا نیز تلاش می کند تا در شهر تهران اجرای زنده داشته باشد و بساط آوازخوانی زنان را در ایران دوباره به راه اندازد.

وی که در ایران زندگی می کند و به راحتی در محافل عمومی ظاهر می شود؛ مجوز خوانندگی ندارد. اما به راحتی آلبوم تولید می کند و در شبکه های اجتماعی قرار می دهد. جالب تر اینجاست که معلوم نیست چگونه یک فردی که مجوز انتشار آلبوم ندارد، می تواند مجوز برگزاری کنسرت را از وزارت فرهنگ و ارشاد دریافت کند و در فرهنگسرای وابسته به وزارت ارشاد-فرهنگسرای نیاوران- کنسرت برگزار کند!

این مسئله از دوحالت خارج نیست اول این که وزارت فرهنگ و ارشاد دچار سهل انگاری شده است و یا دوم این که عمدی در کار بوده است که این فرد که با شبکه های معاند هم همکاری می کند توانسته است دوبار به اجرای زنده و تکخوانی در تهران بپردازد.

از موارد این ضد فرهنگی می توان به اجرای گروه کنسرت گاسپل موسیقی سیاه پوستان در تالار ... در ماه مبارک رمضان که چند شب نیز ادامه داشت اشاره کرد؛ که جای تاسف فراوان دارد در شب هایی که ماه مهمانی خداست در کشور اسلامی این نوع اتفاقات رخ دهد و باعث ناراحتی خانواده های متدین و مذهبی شود.

اما اوج تاسف اینجاست که این کنسرت ضد فرهنگی همراه با خوانندگی زنان که با مجوز رسمی برگزار شده بود افتضاحات دیگری نیز داشته است که می توان از جمله آنها اشاره به رقاصی و حرکات موزون زنان دست در دست مردان نیز اشاره کرد که بی اخلاقی و بی فرهنگی را به اوج خود رسانده اند..

و این آغاز یک فاجعه دردناک است؛ فاجعه ای که یک تنه می تواند ریشه نظام را بخشکاند؛ آرام آرام از محافل ویژه و سرپوشیده  پا می گیرد تا برسد به محافل عمومی و مختلط...

چندی پیش نیز یک مسئول فرهنگی کشور در واکنش به گسترش خوانندگی زنان بصورت مختلط و در حضور مردان در ماه های اخیر گفت:در جنگ نرم دشمن از حربه ای برای ضربه زدن به اعتقادات جوانان در جامعه اسلامی استفاده می کند تا مبانی اعتقادی جوانان را از بین ببرد و حیا و عفت و هر آنچه که ارزش نامیده می شود را از جوانان بگیرد تا به هدف اصلی اش یعنی تخریب جامعه اسلامی برسد که متاسفانه ما در این تهاجم فرهنگی بسیار آسیب پذیر هستیم که می طلبد تلاش بسیاری برای مقابله با تهاجم فرهنگی داشته باشیم ، مسئله خوانندگی زنان یکی از شیوه های تهاجم فرهنگی دشمن است.

مسئله خوانندگی زنان که متاسفانه در ماه های اخیر بشدت افزایش یافته است یکی از عمده شیوه های تهاجم فرهنگی دشمن در این جنگ نرم است که می کوشد تا حیا و عفت و ارزشهای اسلامی و اعتقادات جوانان را از بین ببرد و جوانان را به هرزگی و فساد بکشاند.

حال همچنان جای این سؤال باقی است که تا چه زمانی بی تفاوتی نسبت به ارزش های دینی و فراتر از آن، نشر و تبلیغ و در اختیار قرار دادن تریبون برای این فعالیت ها ادامه  پیدا خواهد کرد.  

و هنوز مسئولان در خوابند اما بهتر آن است که گناه کسی را نشسته و بگوییم شاید بندگان خدا، خود را به خواب زده اند!!

حالا هر شخص شخیصی که نمی تواند به این انتقادات گوش جان بسپارد؛ دو راه منطقی را پیش روی خود دارد یا برود به جهنم! و یا روی خود را برگرداند!! به همین راحتی ...

انتهای پیام / م

دیدگاه‌ها

؟؟؟؟؟؟

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها