نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. شهريور 1393 - 19:20
امام جمعه گچساران با بیان اینکه امنیتی که در ایران اسلامی وجود دارد در هیچ نقطه‌ای از عالم نیست ،گفت: امروز دفاع نظامی، سیاسی، حریت و آزادی، اتحاد و انسجام، امنیت و آرامش واقعی زیر چتر قرآن و ولایت محقق می‌شود.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزاز گناهان و نافرمانی های پروردگار و تبریک هفته دولت و روز میلادحضرت معصومه(س) ،اظهار کرد: اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نعمت‌های خداوند بر زمین بوده که باید نهایت استفاده از این نعمت‌ها را برده و نسل جوان و دانشمند خود را با سیره‌های اخلاقی و علمی آنها آشنا کنیم.

 

 

وی افزود:خداوند در قرآن وعده فرموده‌ است که تنها اولیای خداوند کسانی که در مسیر حق و در مسیر خدای متعال قدم برمی‌دارند موفق و سعادتمند هستند.

 

امام جمعه گچساران با بیان اینکه باید زمینه آشنایی دانشجویان و دانشمندان ما با اهل بیت عصمت و طهارت سلام الله علیهم فراهم شود، گفت: زمینه آشنایی دانشمندان و دانشجویان را با علوم اهل بیت(ع) فراهم کنیم، چراکه تمامی علوم دنیا در علوم نهفته در میان اهل بیت علیهم السلام وجود دارد.

 

امام جمعه گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم آشنایی دانشمندان و دانشجویان با قرآن ، مشی و مسیر اهل بیت(ع) اظهار کرد: آشنایی با این مسیر نشان می‌دهد که دفاع نظامی، سیاسی، حریت و آزادی، اتحاد و انسجام، امنیت و آرامش زیر چتر قرآن و ولایت محقق می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: امنیتی که در ایران اسلامی وجود دارد در هیچ نقطه‌ای از عالم نیست و این بخاطر پیروی و تبعیت از قرآن و ولایت است.

 

حجازی در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی  جمعه این هفته در گچساران ضمن  آرزوی موفقیت برای همه دولتمردان؛ خاصه قوه مجریه ،گفت: امیدوارم همه دولتمردان در خدمتگزاری به مردم به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه کنند.

 

 

امام جمعه گچساران درادامه  با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری ،اظهارکرد: مقام معظم رهبری نسبت به مدیریت آب تذکر داده‌اند و اگر مدیریت آب صحیح انجام شود، بسیاری از مشکلات در خصوص اشتغال برطرف می‌شود.

 

وی افزود: تأکید مقام معظم رهبری رعایت کردن فاصله و خط قرمز با فتنه‌گران بوده و ایشان اعلام کرده‌اند که دولت باید از فتنه‌گران فاصله بگیرد.

 

حجازی درادامه با اشاره به پیروزی چشمگیر مردم مسلمان غزه در برابر رژیم فاسد صهیونیستی و قدرت‌های استکباری، خاطرنشان کرد: این پیروزی بزرگ را به همه آزادگان جهان، ملت ایران اسلامی، مقام معظم رهبری و به ویژه مردم مسلمان غزه تبریک می‌گویم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها