نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. ارديبهشت 1399 - 12:39
همگام با رزمایش کمک مومنانه؛
سبد مهربانی بچه‌های مسجد در گچساران+تصاویر
بچه های کانون فرهنگی هنری حدیث و پایگاه بسیج مسجدالنبی(ص) این شهرستان با لبیک به ندای مقام معظم رهبری پای کار کمک مومنانه آمدند و با حمایت موسسات خیریه، بسته های معیشتی را در پنج مرحله تهیه و بین نیازمندان شهرستان توزیع کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن بیشترمراسمات مذهبی در مساجد گچساران، بچه‌های مسجد النبی(ص) این شهرستان با بازنگهداشتن و حفظ این سنگر همچنان فعالند و بسته‌های معیشتی نیازمندان را تهیه و تدارک می‌بینند.

مسجد النبی (ص) گچساران یکی از این مساجد است و اگر چند وقتی هم تشنه نماز جماعت بوده، اما درون مسجد پر از بسته‌های مهربانی است،این درحالی است که جوانان مسجد النبی(ص)با اجرای طرح کمک های مومنانه،کمک های نقدی و غیرنقدی خیران و مردم را جمع آوری می کنند و با تهیه و توزیع بسته های حمایتی به یاری نیازمندان می شتابند.

صادق زمانی پور ،مسئول کانون فرهنگی هنری حدیث این شهرستان در این باره می گوید: در حقیقت رمضان، ماه مهمانی و مهربانی خداوند ،بهترین فرصت برای تقویت روحیه جهاد و ایثار در راه خدمت به همنوعان است.

وی می افزاید:بچه های کانون فرهنگی هنری حدیث و پایگاه بسیج مسجدالنبی(ص) این شهرستان با لبیک به ندای مقام معظم رهبری پای کار کمک مومنانه آمدند و با حمایت موسسه حضرت خدیجه (س)، آستان حضرت معصومه سلام الله علیها ، آستان قدس رضوی، ستاد کانون های مساجد استان و نیز سایرکمک های خیرین بسته های معیشتی را در پنج مرحله تهیه و بین نیازمندان شهرستان توزیع کردند.

زمانی پور در ادامه تصریح می کند:در کنار این بسته های معیشتی که نزدیک به 310بسته (برنج ، مرغ ، روغن ، خرما ، ماکارونی ، عدس ، رب گوجه و اقلام بهداشتی) بودند،حدود 600 کیلو گرم گوشت گوسفندی نیز در روز میلاد کریم اهل بیت علیه السلام و با همکاری کانون باقرالعلوم مسجد امام حسین(ع) در این شهرستان نیز توزیع شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری حدیث درادامه می گوید:باید توجه داشت که علاوه بر موارد ذکر شده ،تاکنون در طرح کمک های مومنانه 4راس گوسفند توسط خیرین شهرستان به جهت توزیع بین آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا و نیازمندان، نیزقربانی شده است.

 

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

قرار بود از فقیر عکس گرفته نشه

نظرات کاربران

تازه های سایت