نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. آذر 1395 - 13:03
در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین برگزارشد؛
اجتماع بزرگ "مدافعین حرم" در گچساران+تصاویر
همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، مجموعه پدخندق گچساران شاهد حضور منظم و با شکوه بسیجیان بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،همزمان باسالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام (ره) بسیجیان "مدافعین حرم" با تجمع در مجموعه پد خندق گچساران با فریاد "لبیک یا خامنه ای، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل " با آرمانهای امام (ره) ، شهداء و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

در این مراسم اقشار مختلف بسیجیان از گردان‌های عاشورا، الزهرا،کوثر ، امام حسین (ع)و بیت المقدس حضور داشتند ، سردار هادی مقدسی جانشین معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران ویژه این مراسم در گچساران بودکه‌به تبیین و تعریف فرهنگ بسیجی پرداخت.

حضور بسیجیانی از نسل‌های اول انقلاب در کنار نوجوانان بسیجی امروز جلوه‌های زیبایی از اقتدار و شکوه بسیجان دراین شهرستان را به نمایش گذاشت.عزاداری سرور و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام از دیگر جلوه های حماسه حضور و شعور بسیجیان در این اجتماع باشکوه بود.

در این مراسم از بسیجیان گچسارانی مدافع حرم تقدیر به عمل آمد؛شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه ،‌پایان بخش این گردهمایی بزرگ در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین بود.

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها