نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. مرداد 1402 - 10:59
دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گچساران با حضور فعالان عرصه «استارت آپ» این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سعادت الله عزیزی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران با اشاره به برگزاری دومین مرحله شهرستانی تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار کرد: در این رویداد  ۸ تیم در قالب، تیم‌های بازی‌های موبایلی، نرم‌افزار‌های موبایلی، پویانمایی (انیمیشن) و تولید محتوا با گوشی در موضوعات اربعین حسینی، عفاف و حجاب، دفاع مقدس (ایثار و شهادت) باهم به رقابت پرداختند.

 وی افزود: تیم‌های برگزیده مرحله شهرستانی در رویداد استانی که نیمه دوم شهریورماه در یاسوج برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد. بااین‌وجود رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج باهدف استعدادیابی و حمایت از بسیجیانی است که در حوزه پویانمایی، بازی و اپلیکیشن موبایلی فعالیت می‌کنند.

عزیزی در ادامه جنگ نرم دشمن را یادآور شد و گفت: دشمنان برنامه‌ریزی وسیعی در حوزه جنگ نرم داشته و با سرمایه‌گذاری کلان در این عرصه به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه هستند؛ بنابراین امروز تولید محتوا حرف اول را در جهت تأثیرپذیری در جامعه می‌زند اگرچه جوانان انقلابی با تولید محتوایی که انجام می‌دهند در مقابل دشمن ایستاده و در حال مبارزه هستند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران اظهار کرد: بنابراین برگزاری چنین رویدادهایی باعث آگاهی جوانان و نوجوانان جهت ایستادگی و مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن می‌شود، اگرچه باید توجه کرد که در فضای مجازی باید خدمات و اقدامات ارزشمند نظام اسلامی را به جوانان و مردم نیز انتقال دهیم.

 وی در پایان هم بیان کرد: امیدواریم این رویداد سبب جذب علاقه‌مندان به این حوزه‌ها در بسیج شده و شاهد حضور تیم‌های بیشتری در رویدادهای آینده باشیم و محصولات فاخر و ارزشمندی هم تولید نماییم.

بر این اساس نیز دومین رویداد شهرستانی تولید محتوای دیجیتال بسیج باهدف شناسایی استعدادها و ارتقای توانمندی‌های فنی و خلاقانه حوزه تولیدات دیجیتال بسیجیان شهرستان گچساران در بخش‌های پویانمایی، بازی‌سازی، نرم‌افزارهای موبایلی و همچنین تولید محتوا با گوشی با حضور هشت تیم (30 نفر) در مسجد فاطمه زهرا سلام‌الله علیها گچساران برگزار شد.

سرهنگ عزیزی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران؛ حجت‌الاسلام عرفانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج ناحیه گچساران، اورنگ نارکی، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران، دکتر مصلح، رئیس دانشکده نفت و گاز گچساران در محل این رویداد حاضر و از تولیدات فعالان عرصه استارت آپ بازدید کردند.

گفتنی است در کنار این رویداد، نمایشگاه عکس و پوستر سواد رسانه‌ای نیز برپاشد.

 

انتهای خبر/

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها