نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. آبان 1402 - 17:31
فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج گچساران به همراه جمعی از همکاران و بسیجیان به مناسبت هفته بسیج، با امام‌جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام عرفانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گچساران در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یادگار حضرت امام (ره) است که از بدو تشکیل تاکنون همواره حامی انقلاب و ولایت بوده‌ است. 

وی افزود: حضور بسیج در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی موجب تثبیت و قدرت افزایی نظام شد و هرکجا دغدغه و مشکلی هم پیش بیاید بسیج باقدرت در خط مقدم ایستاده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه داد: بسیج همواره گره‌گشا بوده و رسالتش را در راستای خدمت‌رسانی به مردم انجام داده است. بسیجیان بدون چشمداشت در تمامی عرصه‌ها حضور پیداکرده و خدمات زیادی به مردم ارائه می‌دهند.

سرهنگ ناصر صالحی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های بسیج در کشورمان هم گفت: بسیج از الطاف الهی است و به همین خاطر روزبه‌روز فرهنگ و تفکر بسیجی نه‌تنها در ایران اسلامی بلکه در سایر جوامع دیگر در حال گسترش و توسعه بوده و این نشان از خاص بودن بسیج دارد.

وی افزود: تفکر بسیجی یعنی این‌که کار برای رضای خدا باشد یعنی این‌که باید دارای روحیه جهادی و ازخودگذشتگی باشیم و این نشان از همان اخلاص بسیج است
و داشتن روحیه بسیجی افتخاری بزرگ به جهت برداشتن گام‌های اساسی برای تحقق تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

حجت‌الاسلام هاشمی منش، امام‌جمعه گچساران در این دیدار هم گفت: هفته بسیج را به همه ملت سرافراز ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم، بسیج از ابتکارات امام راحل است که در جهان افتخارآفرینی کرده و از ابتدای تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذرماه ۵۸ ثمره این شجره طیبه را به‌وضوح مشاهده می‌کنیم.

وی بابیان اینکه امروز برکت و ارزش بسیج در عالم نمایان است افزود: جایگاه بسیج آن‌قدر مهم است که امام (ره) با آن عظمت می‌فرمایند که دست تک‌تک شما بسیجیان را می‌بوسم لذا اگر تا امروز نظام اسلامی ما پابرجاست مرهون تفکر بسیجی است.

امام‌جمعه گچساران ادامه داد: بسیج به اقشار مختلف مردم تعمیم‌یافته است و در همه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌ها بسیجی داریم نکته مهم این است که هرکسی که دل درگرو انقلاب دارد یک بسیجی است.

حجت‌الاسلام هاشمی منش با اشاره به فرهنگی بسیجی تصریح کرد: قسمتی از مأموریت بسیج در حوزه دفاعی است و بسیج یک تفکر و یک فرهنگ در فضای علمی و عملی است. آنچه بسیج را به‌عنوان نماد اصلی و اساس حرکت‌های جهشی و تداوم انقلاب اسلام نگه‌داشته همین فرهنگ، تفکر و روحیه بسیجی است.

 وی افزود: فرهنگ بسیج همان خدمت بی‌منت و کمک به کشور است و از طرفی نیز دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها و خیمه باعظمت ولایت است. امروز بسیج از عشق هم فراتر رفته است و آن تفکری است که تا سینه درگِل فرمی رود تا گِل را از خانه مردم بیرون بیاورد و آن تفکری است که خود سیل بند برای وقوع سیلاب می‌شود و بسیج آن تفکری است که در خط مبارزه با کرونا حاضر می‌شود.

 امام‌جمعه گچساران در ادامه بابیان اینکه بزرگ‌ترین مجاهدت بسیج صیانت از آرمان ولایت است اظهار کرد: بسیج تفکری است که در جامعه امیدآفرینی می‌کند بسیج امروز جبهه مقاومت است و عمق عظمت بسیجی در مبارزه با استکبار جهانی نمود پیدا می‌کند. امروز بسیج مقتدر است بسیج در دوران دفاع مقدس عظمتش را به جهانیان نشان داد و امروز انقلاب بانام بسیج افتخارآفرینی می‌کند.

وی یادآور شد: بسیج نشان می‌دهد که حرکت انقلاب ادامه داشته و آنچه بسیج را به این عظمت رسانیده عنصر اخلاص و معنویت است. بسیجی باور دارد که هر کاری به اذن خداوند است بنابراین بسیج و بسیجی در کنار عمل‌گرایی، آرمان‌گرا هم هست و اهل اقدام و حرکت است و امروز مهم‌ترین برنامه دشمن این است که آرمان‌های ما را هدف قرار دهد و نباید بگذاریم که آرمان‌های والای انقلاب و راه شهدا آسیب ببینند.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها