نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. دى 1401 - 8:04
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران گفت:حاج قاسم تابع محض دستورات مقام معظم رهبری بودند.فعالیت ها، تصمیمات، اعمال، سخن و حتی رفتارشان همه و همه تعقیب کننده خط ولایت بود .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام عرفانی،نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص تبیین ابعاد مکتب شهید سلیمانی گفت:رهبر معظم انقلاب فرمودند که شهید سلیمانی را به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس آموز نگاه کنیم.بنابراین شخصیتی که به عنوان یک مکتب معرفی می شوند بدون شک تاثیرگذاری های ارزشمندی هم در سطح جامعه و جهان نیز داشته است.

وی افزود:از آنجایی که شخصیت شهید سلیمانی تک بعدی نبوده و ایشان دارای یک روحیه انقلابی و مردمی بودند در عرصه های سازندگی و حوادث گوناگون همچون سیل،زلزله و...در میان مردم حضور می یافتند و به یاری آنها می شتافتند،تصمیمات حاج قاسم بسیار سنجیده و حساب شده بود و کارها را با تدبیر خاصی انجام می دادند. اهل تأمل و تفکر بودند و دقیق و به جا تصمیم می­‌گرفتند و به خوبی نیز اقدام می کردند.

حجت الاسلام عرفانی ادامه داد:شهید سلیمانی هرجایی که ضرورت می یافت در تراز یک دیپلمات برجسته و کارگشته نیز ظاهر می شدند در حالی که "پوتین" رئیس جمهور روسیه را برای ورود به جنگ روسیه قانع کرد اگر چه تأثیرات منطقه‌­ای و جهانی حاج قاسم تنها به لحاظ اقدامات نظامی و قدرت فرماندهی اش نبوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:حاج قاسم تابع محض دستورات مقام معظم رهبری بودند.فعالیت ها، تصمیمات، اعمال، سخن و حتی رفتارشان همه و همه تعقیب کننده خط ولایت بود و بی­‌جهت  هم نیست که لقب مالک اشتر زمان در توصیف شخصیت والای ایشان بکار برده می شود.

وی ادامه داد:اما وقتی گروه های تکفیری با حمایت های مالی،تسلیحاتی و رسانه ای استکبار و صهیونیسم جهانی در عراق و شامات از هیچ جنایتی فروگذار نمی شدند و بی رحمانه هم به جان و مال و ناموس مردمان بی دفاع این سرزمین ها می تاختند، این شهید سلیمانی بودندکه با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب پای به میدان جهاد گذاشتند تا آرامش را به مردم بی دفاع منطقه بازگردانند.

حجت الاسلام عرفانی تصریح کرد:سرانجام با اقدامات به موقع سردار سلیمانی پدیده ای مبارک به عنوان مدافعان حرم از سایر کشورهای منطقه شکل گرفت که عزم خود را برای پاک کردن منطقه از لوث وجود خبیث داعش جزم کرده بودند که در کمال بهت و ناباوری تحلیل گران نظامی و نظریه پردازان جهان، پایان سیطره حکومت داعش برمنطقه را فریاد زدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران گفت:بنابراین شخصیت ایشان، یک شخصیت کاملا دینی و معنوی بود.سردار سلیمانی سال ها با استکبار مبارزه کردندو مجاهدت های این سردار بزرگ اسلام بود که طومار داعش را در منطقه پیچید و امروز نه تنها امنیت منطقه، بلکه امنیت جهان مرهون مجاهدت­‌ها و تلاش‌­های خستگی‌­ناپذیر شهید سلیمانی است چرا که در هر پیکاری که با استکبار داشتند به جهت استقرار امنیت و آرامش و بازگرداندن زندگی جاری و طبیعی مردم در کل منطقه و جهان بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت