نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. شهريور 1398 - 14:26
جناب مطهری خود نیک می دانید هدف از نامه نوشتن نه دغدغه مشکلات مردم بلکه سو استفاده سیاسی بوده که اگر شما دغدغه مشکلات مردم را داشتید در 4 سال گذشته در ظاهر هم شده یک بار به معیشت مردم می پرداختید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جناب آقای علی مطهری نماینده مخالف شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی ،در جواب نامه جنابعالی به رئیس قوه قضاییه بیان چند جمله را لازم دیدم.

جناب مطهری متاسفم برای آن مجلسی که نمایندگانی همانند شما در آن وجود دارد که به دور از هر گونه انصاف ، وجدان و فقط برای منافع حزبی خود اقدام به گرفتن قلم در دست می کنند و با بیان چنین مواردی به دنبال سواستفاده هستند.

جناب مطهری در نامه خود جوری سخن گفته اید که هر کسی نقدی به نظام و مسئولین کرده باشد، محاکمه می شود که اگر چنین بود شما خود الان می بایست به عناوین مختلفی محکوم می شدید! و اگر اینچنین هم بود شما و امثال شما که بدترین نقدها و توهین ها را به نهادهای امنیتی ، نظامی و ارکان حکومت کرده اید، پس چگونه باید محاکمه می شدید؟.

جناب مطهری! واقعا خاک بر سر آن مجلسی که نماینده اش آنقدر شعور سیاسی ندارد که وارد بازی دروغ و کثیف دختر آبی که توسط برخی رسانه های داخلی و رسانه های معاند برای سوء استفاده شروع شد، نشود آنهم بدون اطلاع از صحت خبر اقدام به اعلام نظر نسنجیده می کند.

جناب مطهری! خود نیک می دانید هدف از نامه نوشتن نه دغدغه مشکلات مردم بلکه سو استفاده سیاسی بوده که اگر شما دغدغه مشکلات مردم را داشتید در 4 سال گذشته در ظاهر هم شده یک بار به معیشت مردم می پرداختید.

جناب مطهری! دختر آبی، دختر این آب و خاک است ولی میترا استاد دختر اجنبی ها!؟ چرا یک بار در خصوص میترا استاد و کشته شدنش حرفی به زبان نراندید؟ آیا به ربط قاتل با جریان سیاسی تان برنمی گردد؟.

شما که تحمل دستگیری چند مفسد اقتصادی را ندارید، شما که جاسوس محیط زیست را فعال محیط زیست و جیسون رضاییان را خبرنگار ساده می دانید، برای به بند کشیدن مفسدان اقتصادی هم فریاد وامصیبتاسرمی دهید!!!، پس چگونه رویتان می شود که اینگونه اظهار نظر کنید؟، چطور از این ننگ که بر پیشانی شماست، تاکنون دق نکرده اید؟.

جناب مطهری به شما توصیه می کنم آخرت خود را به دو روز دنیا نفروشید، به کتاب های پدر بزرگوارتان رجوع کنید و معنای شرافت و وجدان و انصاف را از پدرتان یاد بگیرید.

سید صادق بامزد

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها