نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آذر 1398 - 9:58
فرمانده انتظامي استان سردار مهدی انصاری در ديدار با خانواده شهيد " فتح اله صادقی و افراسیاب وندا" گفت: تکريم از خانواده شهداء بر ما واجب و يک تکليف است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار مهدی انصاری،فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد "به همراه جمعي دیگر از مسئولان انتظامي، در راستاي ارج نهادن به خانواده‌هاي معزز شهداء از خانواده شهدای والا مقام" وندا و صادقی "  در شهرستان گچساران ديدار و از آنها دلجويي کردند.

وي در اين ديدار با اشاره به اين که خانواده معظم شهداء از جايگاه و منزلت بالايي برخوردار هستند، از صبر و استقامت آنان قدرداني كرد و گفت:ما هرچه داريم از وجود و خون پاك شهداء است .

فرمانده انتظامي استان در ادامه گفت:تکريم از خانواده شهداء بر ما واجب و يک تکليف است زيرا ما هر چه داريم از ايثارگري هاي شهداي عزيز ،جانبازان و آزادگان و همچنين صبوري و شکيبايي خانواده معزز آنها است .

اين مقام انتظامي خانواده هاي شهدا را مظهر صبر،استقامت و شكيبايي دانست و افزود:وجود پربركت خانواده هاي شهداء جرأت تعرض به ايران اسلامي را از دشمنان سلب كرده و آنان را در برابر اقتدار، ولايت پذيري و دين مداري ملت ايران به زانو درآورده است.

گفتنی است؛در پايان این دیدار با اهداء لوح سپاس از این خانواده های معظم تجلیل بعمل آمد .

انتهای پیام

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت