نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. دى 1396 - 8:28
دبیرمجمع نخبه پروری شهید دیالمه کهگیلویه و بویراحمد:
برخی هنوزدر پی تطهیر چهره سران فتنه هستند /مرجع فتنه هیچگاه عوض نخواهد شد
دبیرمجمع نخبه پروری شهید دیالمه کهگیلویه و بویراحمد گفت:فتنه 88 صحنه 8 ماه رویارویی انقلابیون و عروسک های غربی بود که نهایتا با خلق حماسه 9 دی گویا انقلاب سومی رقم خورده و جان تازه ای در کالبد نظام مقدس جمهوری اسلامی دمیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالله نادری لردجانی عضور شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی درخصوص شکل گیری و اهداف فتنه 88گفت:انقلاب اسلامی ایران همواره در معرض فتنه ها،توطئه ها و دشمنی های زیادی قرار گرفته و تاریخ جمهوری اسلامی گواه است که در هر فتنه و توطئه ای همواره لیبرال های وطنی نقش مهمی را ایفا کرده اند.

 وی افزود: در پس پرده همه این خیانت ها جای پای آمریکای جهانخوار بیش از هرچیز خودنمایی می کند،فتنه 88 نیز از این امر مستثنی نبوده،از جمله ویژگی های منحصر به فرد فتنه 88 طراحی و سازماندهی ویژه آن توسط غرب و عمال داخلی آنها بوده است که در واقع حوادث سال 88 از دو کانون داخلی و خارجی طراحی،سازماندهی و حمایت می شدند.

طرح کودتای مخملین

نادری اظهارکرد:طرح یک کودتای مخملین از سوی غرب و به رهبری آمریکا در ایران آنزمانی چهره خود را نشان داد که سناتور آمریکایی در  سال 1384 دقیقاً به «جنبش سبز» با همین نام! اشاره می‌کند و می‌گوید"در ایران، نظام را با جنبش سبز منهدم می‌کنیم.

وی گفت:اساسا در کودتای مخملین نقش اپوزسیون از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه این نوع کودتا نقطه مقابل تهاجم نظامی است و به وسیله جنگ نرم،تشکییک در اذهان نسبت به مشروعیت نظام و دروغ پردازی صورت می گردوانتخابات موقعیت خوبی است برای پیاده کردن انقلاب مخملین،سه کشور گرجستان،اوکراین و قرقیزستان از جمله کشورهایی هستند که در چند دهه اخیر طعمه این امر شده اند.

دبیرمجمع نخبه پروری شهید دیالمه کهگیلویه و بویراحمدافزود:برنامه ریزی و حمایت بی سابقه غرب و آمریکا در سال 88 ،تحرکات مشکوک در سفارت های کشور های غربی،گرا دادن موسسات وبنیاد های خارجی و تبلیغات گسترده رسانه های خارجی ضدانقلاب خود نمایانگر نقش پررنگ عوامل خارجی در ایجاد ناآرامی های سال 88 است.

بازیگران فتنه 88

نادری دامه داد:اما با وجود همه اینها انقلاب مخملین نیازمند وجود رهبران محلی است ودر جریان فتنه 88 گروههای مختلفی بعنوان بازیگران داخلی نقش ایفا کردند،عده ای آگاهانه و با برنامه ریزی قبلی دست به خیانت و فتنه زدند که بعد ها اسناد دیدار های آنان با عوامل خارجی این امر را تایید کرد.

وی افزود:دسته دوم گروههایی بودند که از روی جهالت در خدمت خائنین داخلی قرار گرفتندودسته سوم نیز به عنوان ساکتین فتنه منتظر نتیجه اعتراضات بودند تا در هرصورت جایگاه خود را حفظ کنند و چه بد است که چنین افرادی در نظام اسلامی دارای جایگاه و قدرت میباشند.

نقش فتنه در تحریم ها

عضور شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:خسارت های اقتصادی و نقش پررنگ فتنه 88 در تحریم ها از جمله مسائلی است که کمتر به آنها پرداخته شده است وعده ای درون کشور  سیاست های دستگاه دیپلماسی حاکم در دولت نهم و دهم را دلیل اصلی تحریم ها می دانند ولی در واقع تحریم ها بخشی از طراحی غرب در اجرای کودتای مخملین بوده است که بعد ها و با لو رفتن  ایمیل هیلاری کلینتون وزیر سابق خارجه آمریکا این امر بر همگان ثابت شد که تحریم های شدید و ظالمانه آمریکا بخشی از پروژه طراحی شده جهت براندازی نظام بوده است.

9دی،انقلاب سوم در ایران

وی افزود:فتنه 88 صحنه 8 ماه رویارویی انقلابیون و عروسک های غربی بود که نهایتا با خلق حماسه 9 دی گویا انقلاب سومی رقم خورده و جان تازه ای در کالبد نظام مقدس جمهوری اسلامی دمیده شده است.

نادری اظهارکرد:مردمی که در چند دهه اخیر بارها امتحان خود را پس داده اند بار دیگر به میدان آمدندتا به جهانیان ثابت کنند که آمریکا در برابر همت بلند مردم ایران،هیچ غلطی نمی تواند کند و چه جفاست که برخی از مسئولین 9دی را مناسبتی سیاسی می دانند و حتی از حضور در مراسم گرامیداشت این روز بزرگ خودداری می کنند.درواقع چنین افرادی بازمانده همان تفکر ساکتین فتنه می باشند.

تطهیر چهره سران فتنه

وی اظهارکرد:متاسفانه چندسالی ست که عده ای باطرح مباحثی چون آشتی ملی،رافت اسلامی و... در پی تطهیر چهره سران فتنه هستند که این امر توهینی است به مردم،چراکه کسانی که در سال 88 علیه نظام اسلامی شعار می دادند انتخابات را بهانه کرده و اصل نظام را مورد هدف قرار دادندوباید دانست قهری در بین مردم  نیست که در پی آن آشتی در میان باشد.ومردم هیچگاه کسانی را که در سال 88 ودر عاشورای حسینی هتک حرمت کرده و مساجد را به آتش کشیده اند را هیچگاه نخواهند بخشیدو رافت اسلامی نیز زمانی معنا پیدا می کند که توبه ای در کار باشد اما تا به الان اصحاب فتنه  نتنها توبه نکرده اند بلکه مجدانه از عملکرد خود دفاع می کنند.

مرجع فتنه هیچگاه عوض نخواهد شد

عضور شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت:عده ای در طول این چن سال در پی آنند که با تغییر مرجعیت فتنه پیکان اتهامات را از جریان منتسب به خود دور کنند متاسفانه رفتارهای غیر معمول و دور از شان برخی از مسئولین دولت نهم ودهم نیز مزید برعلت شده که جریان غیر انقلابی با موضعی طلبکارانه به حوادث سال 88 نگاه کنند ولی درواقع باید دانست هیچ چیز نمی تواند مرجع فتنه را عوض کنند چراکه اسناد و مدارک مستدل و محکمی از طراحی این فتنه توسط غرب وهماهنگی آنان با اصحاب فتنه وجود دارد.

فتنه ادامه دارد

وی تصریح کرد:تا آرمان های امام وانقلاب زنده است دشمنان بیکار نخواهند نشست و هرآن درپی فتنه انگیزی می باشند،ملت و جوانان مومن انقلابی این مرزو بوم باید بیش از پیش بیدار باشند چراکه دشمن یکروز با حمله نظامی،یکروز با کودتا و یکروز هم با برجام در پی ضربه زدن به حکومت اسلامی است وحتی اگر مسئولی از روی جهل در پازل دشمن بازی می کند،جریان انقلابی باید با چشم بیدار برنده شطرنج حق و باطل شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها