نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. دى 1395 - 17:35
مسول قرارگاه دانشجویی شهید آقایی ونداگچساران گفت: اگر چه مثلث شوم آمریکا،اسرائیل و انگلیس تمام هم و غم خود را برای براندازی نظام در سال 88 با ایجاد فتنه و همراهی عوامل داخلی به کار گرفتند اما حضور آگاهانه و حماسی مردم در 9 دی شکست سنگین دیگری را برای آنان به ارمغان آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالله نادری مسول قرارگاه دانشجویی شهید آقایی ونداگچساران در خصوص حوادث فتنه 88و حماسه ملت در9دی گفت:اپوزسیون ها در کشور ما دارای سه استراتژی است که توسط تئوریسین های آنها مطرح و در قضیه کوی دانشگاه هم از آن استفاده کردند.تئوری اول حاکمیت دوگانه،تئوری دوم فتح سنگر به سنگر و تئوری سوم فشار از پایین و چانه زنی از بالاست.

وی افزود:فتنه ۸۸هم برخاسته از همین تفکر بوده،عده ای تئوریسین بودند،عده ای اجراکننده،عده ای هم عروسک خیمه شب بازی که نهایتا مورد استقبال وحمایت مالی انگلیس،آمریکا و اسرائیل هم قرار گرفتند.

نادری تصریح کرد:درواقع اصحاب فتنه به جنگ علنی با دین مبین اسلام پرداختند و چنین افرادی هیچ باکی از حریم اهل بیت علیهم السلام  نداشتند.

 ملاک و شاخص بصیرت،همان ولایت پذیری است

وی در ادامه با اشاره به شاخص بصیرت برای تشخیص فضای سالم  وغبارHلود در جامعه گفت:در حقیقت ملاک و شاخص بصیرت،همان ولایت پذیری است.هرآنکس که از چارچوب تبعیت از ولی زمان خارج شود بدون شک در پرتگاه ضلالت و جهالت خواهد افتاد.همانطوری که در زمان امام (ره)هم امثال منتظری وبرخی دیگر از خواص قدم در این راه گذاشتند.

سران فتنه از قاتلین مجرم تر و منحوس ترند

مسول قرارگاه دانشجویی شهید آقایی ونداگچساران اظهارکرد:به عنوان یک جوان دانشجو پیام بنده به سران فتنه این است که استغفار کنند و از ملت شریف و انقلابی ایران عذرخواهی کنند چراکه خداوند درقرآن می فرماید:الفتنة اشد من القتل؛ وباید گفت این فتنه گران از قاتلین مجرم تر و منحوس ترند.

نادری درادامه به نقش فتنه 88در ایجاد تحریم های ناجوانمردانه غرب علیه ملت ایران افزود: فتنه ۸۸ در ایجاد تحریم های ظالمانه بسیار موثر بوده ،چراکه تحریم ها زمانی در دستور کار قرار گرفت که غربی های فهمیدند فتنه دیگر جوابگو نیست.درواقع مستندات زیادی موجود است از نامه هایی که همین فتنه گران و همفکرانش جهت تحریم های شدید علیه ایران،خطاب به دشمنان نظام نوشتند.

فتنه۸۸ یک کودتای تمام عیار آمریکایی واسرائیلی بود

وی اظهارکرد:ماجرای فتنه 88نشان دادکه استکبار جهانی از لحظه ای برای آسیب رساندن به نظام اسلامی درنگ نمی کنند و در واقع فتنه۸۸ یک کودتای تمام عیار آمریکایی واسرائیلی بود که در جهت منافع صهیونیست ها سازماندهی شده بود.

مسول قرارگاه دانشجویی شهید آقایی ونداگچساران تصریح کرد:انگلیس هم که همواره در طول تاریخ سیاست های کثیف و خبیثانه ای علیه جمهوری اسلامی اتخاذ کرد در این بین حمایت کم سابقه ای از فتنه گران داشت.اعتراف یکی از فتنه گران مبنی بر برنامه ده ساله بنیاد آمریکایی سورس برای براندازی نظام خود سندی است بر نقش غرب در فتنه 88.

 فتنه 88سنگین ترو پیچیده تر از جنگ تحمیلی بود

نادری درادامه به نقش فتنه 88 در نا امن کردن کشور و ایجاد شکاف اجتماعی در بین طبقات مختلف جامعه ،گفت:متاسفانه هزینه ای که فتنه گران در سال ۸۸بر نظام و ملت تحمیل کردند به مراتب سنگین ترو پیچیده تر از جنگ تحمیلی بود،ایجادتحریم ها،باج خواهی غرب از ایران،ناامن کردن پایتخت و برخی دیگر از شهرها ؛درواقع پیامدها و نتایج زیان‌بار فتنه ۸۸ چیزی نیست که به آسانی از حافظه ملت پاک شود. 

این دانشجوی گچسارانی درادامه با اشاره به حماسه 9دی در کشورتصریح کرد:اگر چه مثلث شوم آمریکا،اسرائیل و انگلیس تمام هم و غم خود را برای براندازی نظام در سال 88 با ایجاد فتنه و همراهی عوامل داخلی به کار گرفتند اما حضور آگاهانه و حماسی مردم در 9 دی شکست سنگین دیگری را برای آنان به ارمغان آورد.

9 دی  مشت محکمی بر دهان فتنه گران بود

وی افزود:حماسه نه دی از طرفی مشت محکمی بود بر دهان سران فتنه و همفکرانشان و از طرف دیگر ضربه ای سنگین به غرب؛مردم انقلابی ایران در 9 دی بار دیگر نشان دادند در راه دین و نظام اسلامی باکسی شوخی ندارند و هر حرکتی که نظام اسلامی را چه در داخل و چه در خارج تهدید کند را در نطفه خفه خواهند کرد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها