نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. دى 1397 - 10:23
این سخن بر سر زبان هاست که جناب تاجگردون می بایست موضع خویش را نسبت به سران فتنه سبز مخملی مشخص کند و می بایست چنین شبهاتی را رفع کندو همگام با مردم انقلابی گچساران به میدان بیاید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید امین سجادی-در راهپیمایی حماسه ۹ دی حادثه ای رخ داد که حقیقتا دل دلسوزان نظام و انقلاب را به درد آورد و شعاری که علیه مرحوم هاشمی داده شد حواشی بسیاری داشت و موجب شد که اهل قلم پا به عرصه میدان گذاشته با نگارش های متفاوت ...

پر واضح است که به گواهی تاریخ مرحوم هاشمی از مهره های تراز اول انقلاب بوده و تاثیر شایانی در شکل گیری جمهوری اسلامی داشته است و ایشان را یار حضرت امام خمینی (ره) می نامند و مرحوم هاشمی در تاریخ شکل گیری انقلاب در اوایل انقلاب شخصیت کم نظیری بوده است .

و البته به گواهی همین تاریخ و بیشتر گفته های خود مرحوم هاشمی در خاطراتش ، نسبت به رفتارهای سیاسی اش مباحثی را مطرح می کند که جای بسی ابهام دارد .

صد البته نسبت به شعاری که در حماسه ۹ دی  توسط فردی آن هم به صورت خودجوش داده شد اعلام برائت می کنیم ولی به هر حال در آسیب شناسی و تحلیل این واقعه به خود مرحوم هاشمی می رسیم .

 روی هم رفته مواضع سیاسی جناب هاشمی در بزنگاه های انقلاب ، در سال های اخیر ، با ابهاماتی همراه بوده است.

به عنوان مثال :بر همگان مشهود است که در فتنه مخملی سال 1388 ، بیت مرحوم هاشمی در تهییج افکار عمومی نقش بسیار داشته و از لیدرهای شاخص اعتراضات و تجمعات خیابانی بوده اند .

کار به جایی رسید که یکی از این بیت بازداشت شد و مورد بازجویی قرار گرفت ...

و تو بخوان حدیث مفصل از این مجمل ...

در این بزنگاه مرحوم هاشمی نسبت به تحرکات بیت خود سکوت کرده و به جای اینکه ایشان مانع این تحرکات شود و در حمایت از نظام و ولایت فقیه علم جهاد را بردارد .

البته شایعاتی هم بر سر زبان هاست که می گویند خود مرحوم هاشمی موتور محرک این حوادث بوده که ان شاءالله این چنیین نبوده است.

مخلص کلام اینکه خود مرحوم هاشمی پاسخگوی چنین رفتارهای سیاسی است و در نهایت فوت آقای هاشمی قفل ابدی بر روی همگی این شبهات زد تا ردپای چنین شبهاتی در اذهان به یادگار بماند.

به هر روی خداوند تمامی مومنان و مومنات را بیامرزد .

جناب تاجگردون نماینده محترم شهرستان گچساران و باشت هم نسبت به این اتفاق واکنش خود را در بیانه ای اعلام کرد البته به نوعی حرف دلسوزان نظام هم در نامه جناب دکتر خلاصه می شود و این واکنش دکتر در حفظ نظام ارزشمند است.

مردم شهرستان از جناب تاجگردون انتظار دارند که نماینده و وکیلشان در مجلس در حماسه 9 دی شرکت کرده و حتی سخنران راهپیمایی بوده و با توان کامل سران فتنه را محکوم کندو با این حرکت اجتماعی سیاسی برخی ابهامات را رفع کند.

این سخن بر سر زبان هاست که جناب تاجگردون می بایست موضع خویش را نسبت به سران فتنه سبز مخملی مشخص کند و البته این زیبنده نماینده محترم شهرستان هم نیست که خود ایشان می فرمایند من فلانی را با اسم کوچک صدا می زنم و با هم دوستیم ( فلانی نماینده میر حسین موسوی در شورای نگهبان بود با ادعای تقلب در انتخابات)

اکنون به نظر می رسد که جناب تاجگردون می بایست چنین شبهاتی را رفع کندو همگام با مردم انقلابی گچساران به میدان بیاید تا مردم شریف و فهیم گچساران با استحکام بیشتری در این صحنه آزمون ولایتمداری حضور یابند.

یک سینه حرف موج زند در دهان ما

از بیم دین اگرچه خموشیم چون حباب

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها