نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. تير 1394 - 10:35
رئیس امور ورزش شرکت نفت و گاز گچساران از دعوت دو هندبالیست باشگاه نفت و گاز این شهرستان در اردوی تیم ملی هندبال کشور خبرداد.

‌محمد حبیبی‌نژاد رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،دعوت از دو بازیکن هندبال نفت و گاز گچساران به تیم ملی را از دیگر افتخارات ورزشی این شهرستان برشمرد و گفت: میثم نوروزی و بهرام رستمی دو بازیکن تیم هندبال نفت و گاز این شهرستان بخاطر ارائه بازی های خوب در لیگ به اردوی تیم ملی هندبال کشور دعوت شدند.

 

وی افزود: این دو بازیکن با تجربه تیم هندبال نفت و گاز گچساران به اردوی تیم ملی الف که در دو مرحله از تاریخ ششم تیرماه جاری در مشهد برگزار خواهد شد، دعوت شده اند.

 

وی اظهارکرد:اولین اردوی تیم ملی بزرگسالان با هدف آمادگی جهت شرکت در مسابقات انتخابی المپیک ریو به میزبانی کشور قطر، زیر نظر کادر فنی ومدیر تیم های ملی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

 

رئیس امور ورزش شرکت نفت و گاز گچساران،گفت: امیدواریم با توسعه ورزش در گچساران و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز این شهرستان شاهد دعوت دیگر بازیکنان در همه رشته‌های ورزشی به تیم ملی باشیم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت