نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. ارديبهشت 1400 - 12:45
مسئول موکب طریق الکربلا گچساران گفت:جانباز "خسرو احمدی" به عنوان سرآشپز هم در موکب طریق الکربلا و خدمت رسانی به زوار اربعین فعالیت می کند و علاوه براین در ماه مبارک رمضان و روزهای کرونایی گچساران نیز منزلش را وقف خدمت خالصانه به مردم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد رمضانی، مسئول موکب طریق الکربلا گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت:از ابتدای ماه مبارک رمضان تلاش کردیم با کمک خیرین به طور روزانه یک هزار وعده غذای گرم(وعده سحری) بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع کنیم.

وی افزود:در روز میلاد کریم اهل بیت علیه السلام نیز با همراهی و هم افزایی نیکوکاران، خیران، نهادها و سازمان‌ها در این ماه پر خیر و برکت نیز دوهزار پرس غذای گرم پخت و بین نیازمندان توزیع شد که بازهم تلاش داریم که در راستای کمک های مومنانه و در روزهای سخت اقتصادی و کرونایی این مهم نیز ادامه داشته باشد.

رمضانی گفت:همه مقررات بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا در فرآیند طبخ، بسته بندی و توزیع غذا در طرح "علی یاوران" موکب طریق الکربلا رعایت می‌شود و غذای تهیه شده با حفظ شان و آبروی نیازمندان درب منازل آنها توزیع می شود.

وی در ادامه در خصوص محل آشپزخانه موکب طریق الکربلا گفت:آشپزخانه رسمی موکب طریق الکربلا در روستای آبشیرین گچساران قرار کرد و جهادگر بسیجی "خسرو احمدی" از جانبازان دوران دفاع مقدس چند سالی است که منزلش را به این امر مهم اختصاص داده است.

مسئول موکب طریق الکربلا گچساران گفت:جناب احمدی به عنوان سرآشپز هم در موکب طریق الکربلا و خدمت رسانی به زوار اربعین فعالیت می کند و علاوه براین در ماه مبارک رمضان و روزهای کرونایی گچساران نیز منزلش را وقف خدمت خالصانه به مردم کرده است.

رمضانی گفت:به هرحال وی امکاناتی هم برای طبخ غذای گرم در این آشپزخانه فراهم کرده و هرکجا که برای موکب طریق الکربلا ماموریتی در این پنج سال تعریف شده باشد چه در سیل لرستان،سیستان و بلوچستان و نیز زلزله کرمانشاه و سی سخت بازهم پای کار خدمت به مردم بوده است.

 

 

 
تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت