نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. مرداد 1402 - 8:45
پخت و توزیع ۷۲ دیگ غذای نذری به نیت ۷۲ شهید دشت کربلا با همیاری خیران و تلاش موکب طریق الکربلا گچساران انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، محمد رمضانی، مسئول موکب طریق الکربلا گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در این خصوص گفت: باهمت خادمین موکب طریق الکربلا، همزمان با روز عاشورای حسینی، 72 دیگ غذای نذری به نیت اصحاب اباعبدالله علیه‌السلام (احسان حسینی) طبخ و بین هزاران نفر از شهروندان و نیازمندان گچسارانی توزیع شد.

وی افزود: عزیزانی در استان سمنان (آقایان امیرآبادی و قوسی) برنامه‌ای در سطح کشور دارند که هر شهرستانی که تمایل داشته باشد، 72 دیگ به یاد 72 شهید کربلا اهدا می‌کنند که در ایام و مناسبت‌های مختلف مذهبی در طول سال به مردم و مستضعفین نذری بدهند که این موضوع دو سال است که در شهرستان گچساران با کمک خیرین اجرایی شده است.

مسئول موکب طریق الکربلا در ادامه هم اظهار کرد: از همه هیأت های مذهبی، خیرین، موکب داران و گروه‌های جهادی بسیج که زحمت طبخ و توزیع  این 72 دیگ غذای نذری را کشیدند بسیار تشکر و قدرانی می‌کنم.

گفتنی است نذرواره 72 خوان حسینی (5184 دیگ غذای نذری) در 72 شهر کشور همزمان با عاشورای حسینی انجام می‌شود، این در حالی است موکب طریق الکربلا گچساران همواره در اقدامات خیرخواهانه پیشتاز بوده است.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها