نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. مرداد 1396 - 9:42
پارتی بازی در امر اشتغال جوانان یکی از مشکلات قابل توجه درشرکت ها ،ادارات و نهاد‌های گچساران محسوب می‌شودکه متاسفانه عده‌ای با تمسک به آن، اهداف و مقاصد خود را بدون رعایت ضوابط و قوانین حاکم، پیش می‌برند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،پارتی بازی یکی از مشکلاتی است که اگر ابتدا به ساکن از آن به عنوان فساد یاد نکنیم،قطعا می توان عنوان معضل را به آن اطلاق کرد،معضلی که در صورت تشدید آن می تواند به عاملی تاثیر گذار در زمینه سازی بیکاری بسیاری از جوانان تحصیلکرده تبدیل شود.

در گفت و گویی که با چند تن از جوانان گچسارانی در این خصوص داشتیم براین نکات تاکید می کنند و می‌گویند: این روزها کار پیدا کردن سخت است و کار پیدا کردن هم بیشتر به داشتن پارتی خوب بستگی دارد تا به تجربه، مهارت ،تخصص و تحصیلات عالیه.

آنهامعتقدند که در گچساران شرایط دستیابی به همان فرصت‌های اندک شغلی ناعادلانه است؛ بنابراین ممکن است در عین شایستگی هرگز به شغل مناسبی نرسید و در سوی دیگر برخی بتوانند با شایستگی کمتر به مشاغل عالی دست یابند و این درحالی است که بسیاری از اقشارضعیف نیز دراین موضوعات اصلادیده نمی شوند.

 

 

دیدگاه‌ها

پارتی بازی ناشی از تضاد طبقاتی موجود است که بیان ناتوانی مسولان در برنامه ریزی است ومسولان قبای خودشان این معضل را بوحود آوردند
نمیدونم امام جمعه جز گذاشتن اقوام خودش سر کار دیگه بحثی هم داره

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها