نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. اسفند 1396 - 14:30
یک طلبه گچسارانی گفت:تا کی قرار است جوانان این شهر به دلیل بیکاری که دلیل اصلی آن جذب نیروهای غیربومی است! به شغل قاچاق کالا(خط شوتی)مشغول بشوند و جانشان را در این مسیر خطرناک از دست بدهند چندخانواده باید عزادار شوند تا مسئولان از خواب غفلت بیدار بشوند؟.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجت الاسلام احمد محمدی،طلبه جوان گچسارانی درگفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی مسئولین این شهرستان گفت:آن مسئولی که می گوید کارگر افغانی در پروژه ساماندهی خیابان بلادیان بهتر از کارگر ایرانی کار می کند، ماهم معتقدیم که آن مسئول افغانی یا چینی بهتر از ایشان نظارت و کارایی لازم را دارا هستند.

وی افزود:بکارگیری کارگران افغانی خیانت است به کارگران گچسارانی و گناه سفره های خالی آنها بر دوش کسانی است که عامل این کار هستند و یا درمقابل این کار سکوت کرده اند.

جیب خالی و آه کارگران گچسارانی

محمدی اظهارکرد:درواقع باید سئوال کرد که واحدهای نظارتی و مربوطه کجای کار قرار دارند؟و دقیقا مشغول چه کاری هستند که جیب خالی و آه کارگران گچسارانی را نمی بینند و نمی شنوند.

این طلبه جوان  گچسارانی گفت:گچساران یکی از معادن نفتی بزرگ ایران است که بیکاری دراین شهرستان بیداد می کند و به راحتی می توان ناامیدی را در چشمان جوانان این شهر دید که ملتمسانه به دنبال کار هستند.

کسی به فکر جوانان نیست

وی گفت:به راحتی می توان مشاهده کرد که هیچ کسی به فکر این جوانان نیست و این روزها با استفاده از کارگران افغانی ،دیگر حتی جایی برای کارگری هم در این شهر باقی نمانده و در برابر این ظلم حتی نهادهای نظارتی ، اداره کار ، شهرداری و شورای شهر هم سکوت کرده اند.

مرگ جوانان درخط شوتی

محمدی اظهارکرد:تا کی قرار است جوانان این شهر به دلیل بیکاری که دلیل اصلی آن جذب نیروهای غیربومی است به شغل قاچاق کالا(خط شوتی)مشغول بشوند و جانشان را در این مسیر خطرناک از دست بدهند چندخانواده باید عزادار شوند تا مسئولان از خواب غفلت بیدار بشوند.

استخدام های فله ای درگچساران
این طلبه جوان درادامه افزود:استخدام های فله ای و باواسطه هم که یکی دیگر از مصائب این شهر است که نمی توان انکار کرد، اما جای تعجب است که چرا برخی مسئولان طوری نقش بازی می کنند که انگار خبری از این استخدام های فله ای ندارند و جالب اینجاست با کمال پررویی، با تمام مدارک و مستندات موجود این امر را نیزانکار می کنند.

مسئولینی که انکار می کنند

وی تاکید کرد:مسئولین باید بدانند این جوانان از روی بیکاری و ناچاری در این شهری که یکی از معادن بزرگ نفت و گاز و یکی از مهمترین منابع تامین بودجه کشور است آرزوی مشغول شدن در کار حراست شرکت نفت را دارند که متاسفانه به آن هم دست نمی یابند.

محمدی تصریح کرد:کسانی که در قبال بیکاری جوانان این شهرستان بی خیال هستند و تمام تلاششان را جهت اشتغال این جوانان انجام نمی دهند و آن کسی که با واسطه ،پارتی و بدون ضابطه شخصی را وارد ادارات و مشغول بکار می کند در قبال آه این جوانان و خانواده های آنان ضامن خواهند بود و یقین بداند که در قیامت مواخذه خواهند شد.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

باسلام و درود بر استاد اخلاق و معرفت حاج آقا احمد محمدی عزیز.ان شا الله حوزه گچساران و امام جمعه قدر زحمات شما را بدانند
درود بر شما برادر گرامی که با شهامت و شجاعت از حقوق مردم شهر حرف میزنید. اما نباید فراموش کنیم بعضی ها همواره اعتقادی به این شهر ندارند تا چه برسد به جوانان بیکار آن .عملا نشان می دهند.و نشان داده اند .
احسنت درود بر شما
درود خدا بر این شیخ که حرف مردم را میزند .کاش بقیه هم مثل ایشون با جسارت حرف مردم را بزنند.کاش روحانیت گچساران مثل ایشون سکوت را بشکنند.دقیقا یادمه در قضیه اخراج کارگران گچسارانی هم تنها امام جمعه و ایشان موضع گیری کردند و باهم از کارگران دفاع کردند و بقیه سکوت کردند.قدر مدافعان را بدونیم
جونم من نفس شیخ .بخدا خیلی مردی احسنت
دمت گرم شیخ که حرف دل مردمه ایزنی باز خوبه مثل بعضی ها خودلوسی نیکنی سی مسئولین و شهردار و تاج
درود بر شیخ عزیز و دوستداشتنی .ilove you

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها