نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. تير 1396 - 12:52
خبرنگاران گچسارانی در جملاتی جداگانه اهمیت روز جهانی قدس را بیان کردند و همه آحاد مردم انقلابی ایران اسلامی را به شرکت در راهپیمایی یوم الله روزجهانی قدس دعوت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،روزجهانی  قدس یک روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، روز مقابله ملت‌ها با ابرقدرت هاست. روز قدس روزی است که باید به همه قدرت‌ها هشدار دهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما و عمال خبیث شما نیست.

این روز چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ش (۱۳ رمضان ۱۳۹۹ه‍.ق) با پیام امام خمینی(ره) برای حمایت از ملت فلسطین نام‌گذاری شد.

مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز همچون سال های گذشته در این روز حماسه ای جاوید خلق خواهند کرد و انزجارشان را به ظلم و ستم اعلام می کنند ، خبرنگاران گچسارانی  نیز به نوبه خود با جمله های کوتاه اما زیبا از مردم این استان  برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

زواره کاییدی -خبرنگار پیشکسوت و مدیر مسئول سایت خبری گچساران نیوز:روز جهانی قدس ابتکار هوشمندانه پیشوای فقید انقلاب اسلامی، از یک سو نماد باور صادقانه نظام اسلامی به آموزه‌های دینی و از دیگر سو نماد حمایت از آزادی و انسان ستمدیده است؛ ابتکاری که آرمانهای دینی، انسانی، سیاسی و تاریخی امت اسلام را با قداست «شهرالله» پیوند داد و زمینه‌ساز بازیابی هویت اسلامی شد.

بی‌شک حضور یکایک مسلمانان روزه‌دار در راهپیمایی روز جهانی قدس در نقاط مختلف جهان در آخرین جمعه ماه صیام و رحمت الهی، تاکیدی دوباره بر انسجام و وحدت ملت‌های مسلمان و خط بطلانی بر خواب‌های پریشان استکبار و دشمنان غاصب فلسطین مظلوم خواهد بود.

میلاد نظری- خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد: روز قدس روز انفجار خشم  مسلمانان علیه رژیم جعلی، جنایتکار و کودک کش اسرائیل است ودر راهپیمایی روز قدس بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب خواهیم کرد.

امین دهقانی- خبرنگار خبرگزاری مهر:رژیم غاصب صهیونیستی محکوم به زوال است ،روز جهانی قدس روز حمایت از مردم ستم‌دیده فلسطین و روز فریاد آزادی قدس شریف از چنگال رژیم منحوس صهیونیستی است.

امین کاییدی- مدیر مسئول سایت خبری کرونا نیوز:روز قدس نماد اقتدار مسلمانان و نابودی اسرائیل است که انشا الله روزی موشک هایمان را در اسرائیل فرود خواهیم آورد.

طاهری- خبرنگار روزنامه استانی ابتکار جنوب: تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) نشان از آینده نگری و تیزبینی امام خمینی راحل دارد تا روز قدس به عنوان نماد وحدت مسلمانان جهان قرار گیرد.

مردم شریف و روزه دار گچساران همچون سال های گذشته با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس بیعت مجدد خود را با آرمان های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری اعلام خواهند کرد.

سید نجم الدین علیزاده- مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی19آبان:روزقدس نماد مبارزه مستضعفین با مستکبرین و فریاد مظلومیت از حنجره عدالت خواهان جهان است.

رضا علی بازی- خبرگزاری برنا:روز قدس میراث ماندگار امام راحل و تجدید میثاق با امام خامنه ای است و مردم کهگیلویه و بویراحمد همچون سال های گذشته رساتر از همیشه  مرگ بر رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ را فریاد خواهند زد.

احسان دری- سردبیر فانوس زاگرس :امروز دیگر تنها قبله اول مسلمانان یعنی قدس اسیر و دربند صهیونیسم نیست و قبله دوم یعنی کعبه نیز اسیر دولتی حتی خطرناکتر از صهیونیسم که خود را داعیه دار اسلام و خادم الحرمین می داند، است.

بعنوان یک اصلاح طلب از همه مردم می خواهم با حضور در این راهپیمایی جدا ازاختلاف دیدگاه های سیاسی و ....درکنار هم شعار بیداری اسلامی و وحدت را به کسانی دهند،که در تلاش هستند جنگ و ناامنی را به داخل مرزهای کشورمان بیاورند.

حبیب قلندری -کبنانیوز:روز قدس بهترین فرصت برای بازنمایی وحدت اسلامی است وحضور پرشوروباصلابت مردم در راهپیمایی روزجهانی  قدس تکمیل‌کننده حلقه امنیت پایدار کشورخواهد بود.

کوروش رضایی-مدیرمسئول سایت خبری تحلیلی خبرآوران : نامگذاری روز قدس نمادی از دوراندیشی و تفکرات انقلابی امام راحل است رویدادی که طی سالهای مختلف سبب جلوگیری از فراموش شدن مظلومیت فلسطینان شده است.در حالی که آمریکا،اسرائیل و عربستان سعودی با ایجاد جبهه تروریستی محض داعش در پی بهره برداری های چندگانه از جمله به حاشیه بردن و فراموشی اعمال ضدبشری رژیم غاصب اشغالگر قدس هستند روز قدس این هدف دنیای استکبار را بهم زده و روزی بزرگ و ترسناک برای رژیم اشغالگر قدس و حامی بزرگش آمریکا خواهد بود.

حضور شما مردم فهمیم بادرایت و هوشیار انقلابی گچساران در این راهپیمایی اعتراضی و انقلابی رودخانه ای متصل به دریای طوفانی ملت ایران و دیگر نقاط جهان علیه ظلم و ستم اسرائیل غاصب خواهد بود.

احسان طالبی- خبرنگار خبرگزاری  تسنیم :رهبر حکیم و بصیر ما امام خامنه ای فرمودند مسئله اول جهان اسلام مسئله فسلطین است. روز قدس برای جهان اسلام اهمیت بسیار ویژه ای دارد و روز قدس روز اتحاد و همبستگی مسلمانان است.

 یکی از برنامه ها و نقشه های امروزدشمنان ایجاد تفرقه در بین مسلمانان بوده بنابراین وحدت و همبستگی یکی از نیازهای اساسی امروز جهان اسلام است، مسلمانان باید هشیار باشند و نقشه های دشمنان را خنثی کنند،در روز قدس مسلمانان باید با وحدت و همبستگی دشمنان را از نقشه هایی که دارند مایوس کنند و راهپیمایی روز قدس نماد وحدت جهان اسلام است.

علی کاظم پور-خبرنگار خبرگزاری فارس:روز قدس میراث ماندگار شخصیتی است که پیش بینی های او برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.به راستی که فتوای امام راحلمان در نامگذاری این روز نشان از این داشت که انسانی فرا زمینی است.

این روز نماد وحدت مسلمانان و تمام مظلومان است که در این روز یکصدا بر علیه غاصبان به صدا در می آید.اگر آن روز امام راحل ما پیش بینی هایش در خصوص فروپاشی برخی کشورها به واقعیت پیوست امروز نایب بر حق ایشان نیز پیش بینی فروپاشی اسرائیل را در 25سال آینده کرده است که به امید خدا تا نابودی این رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است .

روز قدس امسال را در حالی برگزار می کنیم که سپاه پاسداران که امام از آنها به عنوان چشمان خود یاد کرده بود در روزهای گذشته سیلی محکمی به تروریست ها و حامیانشان زدند.امروز ملت های مظلوم دنیا چشم امیدشان به سربازان سیدعلی است و امنیت خود را در منطقه از اقتدار ایران اسلامی دارند.

حسام رحمانی -زاگرس آنلاین:حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، نمایش وفاداری به آرمان های امام و انقلاب وامام خامنه ای است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها