نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. شهريور 1396 - 10:56
در آخرین روزهای تابستان و با هدف محرومیت‌زدایی/
همت جهادگران بسیجی در مناطق محروم گچساران+تصاویر
آخرین روزهای فصل تابستان که همه خود را مهیای درس و تحصیل می‌کنند، گروه جهادی شهیده مریم فرهانیان گچساران با حضور در روستاها به ترویج فرهنگ دستگیری از فقرا و رفع محرومیت دست می زنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در واپسین روزهای تعطیلات تابستانی که  هر کدام از ما درپی آنیم که نهایت  بهره را از روزهای باقی مانده تعطیلات برده باشیم اما هستند عده ای از بانوان گچسارانی با اراده و پشتکاری مثال زدنی همت کرده اند تا غبار محرومیتی که بر چهره  شهر و دیارشان سنگینی می کند را با از خودگذشتگی و تلاش خود پاک کنند.

  جهادگران بسیجی در حالی در این روزهای گرم تابستان و در مناطق محروم گچساران دست به جهادی بزرگ در عرصه های آموزشی و فرهنگی زدند که شاید باورش سخت باشد که این جهادگران تنها با نیت خالصانه الهی و یاری به محرومان در این اردوها شرکت کرده و تلاششان بر این است تا لبیک‌گوی فرمان ولی خود باشند که آنها را به شرکت در اردوهای جهادی به عنوان یک حرکت تقویت‌کننده ایمان و اعتقاد و روح خودباوری دعوت کرده است.

آری گروه جهادی شهیده مریم فرهانیان چنان مشتاقانه در این طرح حضور پیدا کرده و در ابعاد مختلف فرهنگی و آموزشی در روستای آبشیرین گچساران حاضر شدند که خدمت رسانی صادقانه در محروم ترین مناطق آن هم بدون هیچ گونه چشم داشتی، نقطه اوج این اردوهای جهادی است.

سراغ محفلی مهربانانه همراه با انس را می‌گیریم که این بانوان بسیجی، کودکان و نوجوانان روستا را گردهم جمع می کنندتا در قالب حلقه‌های صالحین و محبت‌آمیزی که رنگ و بوی سادگی و عطر معنویت می‌دهد، مفاهیم ارزشی، احکام نورانی اسلام و برخی از واجبات و محرمات دین را به آنها متذکر شوندتا آنها را با تهذیب جامعه و رفتار اسلامی و خوداتکایی بیشتر در پیشبرد امور آشنا کرده و بیش از هر زمان دیگر توان آنها را اعتلا و ارتقاء ببخشند.

جهادگران بسیجی در این اردوی هفت روزه کلاس های مختلفی از جمله؛ انس با قرآن ، احکام ، فرشینه ، ورزش ، نقاشی ، طراحی و... برا مردم روستا برگزار کردند تا زمینه خوبی برای همفکری‌ها، تعامل و تقویت ارتباطات فراهم آید و همه بدانند که این بسیجیان همچنان از روح اعتقاد و امیدواری بیشتر برخوردارند.

گفتنی است بسیاری از برنامه هایی که در این اردوهای جهادی  اجرا می شود در راستای ایجاد انگیزه و توانمند سازی نوجوانان و جوانان  روستایی در عرصه های مختلف است.

 

دیدگاه‌ها

سلام و درود بر معاونت جهاد و اردوهای جهادی شهرم گچساران.جناب آقای محمدرضا اختر کاوان

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها